Gå til innhold

PS3 kiosk med X360 hardware

Straffa

Anbefalte innlegg

Syns vi på forumet skal gå inn for å kjøpe 3 øyer, xbox øya, som vil bli bebodd av xboxianere, og det samme for PS og Nintendo fansen.

Der skal vi bo lykkelig i alle våre dager, og bare spill. Om man vil spille en annen konsoll, må man svømme til en av de andre øyene.

7952288[/snapback]

Da ville vi sendt flaskepost til hverandre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns vi på forumet skal gå inn for å kjøpe 3 øyer, xbox øya, som vil bli bebodd av xboxianere, og det samme for PS og Nintendo fansen.

Der skal vi bo lykkelig i alle våre dager, og bare spill. Om man vil spille en annen konsoll, må man svømme til en av de andre øyene.

7952288[/snapback]

Det vil være haier imellom øyene. Det er vel det vi kjenner som fanboys på forumene.. :D

Lenke til kommentar

7952288[/snapback]

Brennende pinner blir da sendt mellom øyene. Flamewar, stoneage style.

Lenke til kommentar

Til deg som skulle finne denne flaske posten! Er du xbox fan se side 1, er du nintendo fan snu arket til side 2.

Side 1:

Xbox suger balle og har ingen gode spill

Side 2:

Wii har dårlig grafikk, og mamma blir sliten av å svinge den dritten rundt omkring og vi har knust 4 tv'er på grunn av den dritten. Så vi kastet dritte på en flåte å sparket den over til nintendo øya!

PS: Du skal bare ha en konsoll, nemlig PS3!!

Sony is our GOD!!

Lenke til kommentar
det jeg har sagt hele tiden xbox er best harhar.gif

Jeg må si meg helt enig.

.

..

...

....

.....

......

.......

........

BEEP!

Men det tydelig at den er kjedelig å spille på når de heller velger å bruke den til å holde oppe plakater :) Kanskje den er den beste plakatholderen som noen gang er gitt ut.

Artig tråd det her.. snakk fritt om masse dritt :p

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kroner lagt av til Playstation 3:

10 000,- NOK

:wow::dontgetit::roll:

7957563[/snapback]

Fra signaturen min ja. Og problemet med hvor mye kroner jeg hadde lagt av var?

HAr en jobb som er bra betalt og dette har gjort at jeg kan bruke pengene på akkurat hva jeg vil. Noen folk bruker mange tusen på biler, Pc'er, båter, alkohol osv. Jeg bruker pengene på de tingene jeg vil ha. Jeg har også importert en Ps3 til den totale sum av 4560,-. + kanskje en 900,- på spill og kontroller. Skal kjøpe en EU Ps3 i Mai just in case.

Ny HDTV kjøpte jeg på mandag til 14 500,- og jeg er gjeldsslave mtp. kjøp av leilighet som jeg overtar i morgen. Ikke røyker jeg og ikke drikker jeg så jeg sparer en del penger der :) Så hva folk har å rutte med og hva de bruker dem på er vel strengt tatt ikke så farlig vel? HAdde vært verre om det hadde stått "Penger brukt opp på idioti: 10 000 NOK,-"

:):w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...