Sund Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Lurer på hvor mange, og om de som kommer, kommer til å stå i hyllene i mårra?(Excite Truck) Lurer på om folk her har tenkt å kjøpe det eller vurderer det`? Jeg vurderer det, men vil prøve det først! Lenke til kommentar
runy Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg har lett overalt idag. Ikke hos lefdal, ikke hos Siba, ikke hos exper, men Elkjøp Skøyen og Ski(tror jeg) har hvertfall bestilt - tipper de har det på Mandag. Ellers så går jeg til Spiderman eller Spaceworld - de har en annen leverandør, som nesten alltid leverer raskest. Venligst si ifra hvis noen vet om en forhandler som selger exitetruck i butikkene. Spillet er forresten drit bra, har prøvd den amerikanske versjonen - helt sjuk fart og ville hopp - noe for en TrackMania-fan som meg Lenke til kommentar
Putas Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Så dette spillet på spaceworld viterbro i dag. Men er dette et nytt spill som kom ut i dag? Mener jeg har sett det stå i hylla siden midten av januar. Lenke til kommentar
ErikH Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Spaceworld på Trondheim torg hadde ihvertfall endel i hylla. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Så dette spillet på spaceworld viterbro i dag. Men er dette et nytt spill som kom ut i dag?Mener jeg har sett det stå i hylla siden midten av januar. 7958308[/snapback] Det kom i dag ja. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Fikk mitt i posten i dag Lenke til kommentar
Sund Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Fikk mitt i posten i dag 7958867[/snapback] Kan du si litt om hvordan det er? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Tror jeg blir nødt til å skaffe meg dette.. Blir plutselig aaalt for mye spill inn i huset nå på engang.. Siden jeg nylig gikk til anskaffelse av en 360.. Har ikke kommet over at jeg fikk igjen PS2 engang.. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Fikk mitt i posten i dag 7958867[/snapback] Kan du si litt om hvordan det er? 7958962[/snapback] Har ikke spillt så mye selv pga senebetenelse (er på bedringens vei ) Men har sett en del på når min bror har spillt.. Er utrolig god farstfølelse mange hopp og ville baner.. er langt i fra realistisk, men utrolig gøy Endret 17. februar 2007 av Blue--Sky Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Gleder meg til jeg får dette og sonic i posten! Wii! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå