andyolse Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Har da overstående skjermkort ATI MOBILITY RADEON 9600 SERIES Samt en splitter ny Thosiba 37 " LCD. Har da litt problemer med å koble sammen disse to. Noen som kjenner til dette skjermkort? (innser at det nok er hva man kan kalle CRAPPY) Har koblet sammen med en vanlig skjermkabel og satt TVen på "PC" Når jeg da aktiverer skjermen ved å gå på 'egenskaper for skjerm' - 'innstillinger' - 'avansert' og så klikke på 'SKJERM'. Her får jeg da aktivert koblingen mellom pc og skjerm. Og jeg får opp et skjermbilde. Problemet er at bilde kommer opp som en slags mindre utgave. Det vil si at bilde krympes ned i bredden, som om det skal være en gammel TV sending i gammelt format. (altså ikke wide) Når jeg da flytter musen beveger også skjermbilde seg, slik at den kommer til de ulike delene av det orginale skjermbildet. Det jeg her da ønsker, er å få samme bilde på min lcd som det jeg ser på laptopen. Noen som har noen tips? råd? evt vet nøyaktig hva jeg skal gjøre :!: Da jeg nå har knotet med dette i flere timer, begynner jeg å bli desperat på en løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå