Fotofashion Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Tok denne på vei fra jobb i dag. Endret noe i ps. Endret 21. februar 2007 av DeViSoR Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 ser litt skakt ut Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Synes skyene ikke passet så bra til resten av bildet. Ble for klumpete og urealistisk, etter min smak. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Helt greit, men tror tårnet ser bedre ut i mørket.. Skal prøve det snart selv. Bor ikke så langt unna. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 Syns skyene gjorde bildet ganske dramatisk jeg, og syns de passet godt inn. De gjorde bildet, på en måte. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 ganske bra. Fine farger og kontrast. også fin himmel. Kun litt skjevt, men det skyldes vidvinkelen sikkert? Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Himmelen har ikke jevn farge overalt, i bakre deler er den lyseblå, mens resten er redigert mørkeblå. Himmelfargen ble for blå etter min mening, den passer heller ikke med med selve lysetteingen i bildet og snøen er en anelse for hvit i forhold til himmelfargen. Isolert sett syns jeg den redigerte delen av himmelen er fin å se på. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 takker for kritikken.. himmelen var egentlig justert kun med levels og kontrast. Ja den er flott å se på i mørket, tok et morgen bilde av den. Men hadde dessverre ikke noe stativ med meg. Får håpe grå været forsvinner snart. Har vært flott himmelrike om morgenen. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Himmelen var vel kanskje litt i overkant lilla? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 syns du det? Bildet var tatt på ettermiddagen, så solen sto lavt ned Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Tok denne i går kveld etter jobb, er en mini panorama (2bilder). Planen var å få til å ta et siluett bilde rett etter sola gikk ned. Men rakk det ikke (jobb er noe dritt hva). Denne tok jeg i morges, tårnet var godt belyst og jeg holdt på å rigge meg til. Men f.. s.. så ble lysene slukket når jeg hadde satt opp tripoden. Heldig ja Ønsker seg sigma 18-55 dx macro f2,8 Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Likte det siste bildet som du tok om morgenen mye bedre enn det første du postet i denne tråden. Fin siluettbilde, men tårnet er kanskje en aning skjevt?? Skal vel være en grei sak å rette opp. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 er enten den.. eller taket på bygget.. vet ikke om det er plasseringen som gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå