inferror Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Er henvist hit for å diskutere saken. Hvor mye dritt kan man kaste rundt seg om et firma før man blir stoppet? Når man fremsetter påstander som man VET er usanne, og som bare blir fremsatt for å sverte et firma, lyver og står på, får dette ingen følger for bruker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det burde kvalfisere til laaaang ferie fra forumet. Slik framferd er lavmål vendetta-virksomhet etter min mening. Føler man seg dårlig behandlet som kunde av ett firma.. tar man "skittentøyvasken" sin privat.. ikke offentlig. Man kan eventuelt lage en saklig tråd med informasjon om det man anser som mindre bra kundebehandling. Lenke til kommentar
inferror Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Savner svar fra Jermo her. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Savner svar fra Jermo her. 7952792[/snapback] Jarmo, takk Ja, jeg skal ta en liten diskusjon om denne saken, sammen med admin og andre mods. på Intra. Kommer tilbake til saken når vi har tatt en besluttning hvordan slike tråder og poster bør håndteres. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 På generelt grunnlag er det jo slikt at når noen fremmer en påstand som ikke viser seg å være sann så er det jo bare til å påpeke det i tråden og begrunne hvorfor man mener noe er uriktig. Så kan leseren selv bedømme. Dette er jo ikke et problem kun tilknyttet webshopper, i politikkdelen er det jo mange som vil ha slettet innlegg rundt partier fordi de mener innlegget ikke medfører riktighet. Men er det virkelig moderators jobb å leke dommer over hvilken påstand som er riktig eller ikke? Her må man trå forsiktig. Åpenbar trolling er jo en ting, men jeg ser for meg ganske så uheldige konsekvenser hvis vi med ett gikk inn og begynte å nekte noen å kritisere en webshop. For hva er vel poenget da? Men dette får bli diskutert internt, vi kommer sikkert frem til noe fornuftig. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det bør (selvfølgelig) være forskjell på om man bevisst prøver å sverte et firma og sprer løgner om det, og om man kommer med en sarkastisk spøk. Ordentlig kritikk av butikker, der en sier sin mening er bare positivt for forumet. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Synes det er ganske tåpelig at folk skal lage slike whine-innlegg om hvor dårlig de har blitt behandlet hos et firma, kan de ikke ta det privat som voksne mennesker - i stedet for å høste sympati på forumet. Det er noe annet å legge frem saken på en voksen og saklig måte, og ikke slenge masse dritt. *Min mening* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Støtter meg til EvenT. Kommet noe nærmere sakens kjerne internt? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Problemet er vel det at det finnes enkelte nettbutikker og vanlig bedrifter som ikke tar deg på alvor før du må ty til litt "whining" på forum eller andre steder. Merkelig hvor mange saker som plutselig blir løst etter at de har blitt tatt opp på forum elns. Men selvfølgelig må jo kritikken være saklig og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg