Gå til innhold

OCZ 520 sa pang

Anbefalte innlegg

Hei

jeg forsøkte å installere en ny 520 psu fra ocz. Det smalt imidlertid med en gang jeg skrudde på strømmen. Ble først redd for at jeg hadde gjort noe feil med monteringen, men har gått gjennom det igjen og kan ikke finne noe feil. Mitt gamle psu fungerer fint (har testa etter smellen). Mitt spm er om det er mulig å knote det til slik at dette skjer uten at deter en produksjonsfeil på psu? For ordens skyld : den har ikke bryter for 230/110. :)

takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, dette skal ikke være mulig. Da må du nesten gjøre det med vilje.

Utganger har kortslutningsikring og inngangen er 230V som skal være utilgjengelig under drift.

Men produksjonsfeil vil alltid skje, og noen av disse kan komme gjennom testing. Bra vi har reklamasjonsrett. :)

Lenke til kommentar

kanskje du har faatt en 110V i 220V forpakning? ring/besoek butikken der du kjoepte den aa krev ny..

(kom til aa tenke paa lilleboren til en kamerat som lurte paa hva den roede bryteren bak paa pc'en var.. "kanskje maskinen gaar raskere hvis jeg skrur paa denne?" (han er ikke akkurat datakyndig ;)) Flott smell, moerkt hus. gikk til en dyyr butikk og kjoepte en 460W for 1000!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...