Mixy Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hei Har fått meg nytt hovedkort, Asus P5B-E PLUS. Og har noen problemer når jeg innstalerte det, og kjørte på med ny XP innstalasjon. Jeg var usikker på hvor jeg skulle legge denne tråden, da jeg ikke er sikker på hva som er problemet. Men jeg begyner her, hvis noen moderator syns den passer bedre ett annet sted, flytt den, ikke slett den Uansett, alt innstalerte fint, og har kjørt mange .exe filer (altså innstalasjonsfiler etc.). Men når det kommer til å starte selve programmet. Har prøvd tre ting her nå; - 3DMark 06 (01 fungerer) - Gothic 3 - Silverfall demo Når jeg klikker på de, får jeg opp en melding om at programmet måtte lukkes. (sånn error report send/don't send ting). Jeg trykker på detaljer, og det står at This error report includes: information regarding condition of 3DMark06 (akkurat samme for silverfall) when the problem occured; the operating system version and computer hardware in use; your Digital Product ID, which could be used to identify you license; and the internet Protocol adress of your computer Virker jo som om jeg har blitt "bannet". Men det er jo rart, da jeg har lovlig versjon av XP, og silverfall er jo gratis demo, det er jo 3DMark06 også (trykker register later). -- Problemet er ett litt annet på Gothic 3. Der får jeg en C++ runtime error. Hvis noen har noen ideer så blir jeg glad Takk. EDIT: Fikk det til å funke. Av en eller annen grunn sto BIOS klokka på år 2099 Endret 16. februar 2007 av Mixy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå