Andrs Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Er denne skjermen god? Den skal brukes til litt fotoredigering og litt gaming. Er det nok kontrast til foto? (1400:1) http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=39129 takk Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 jeg ville vurdert en skjerm med dvi, som gir litt bedre bilde. er den nye standarden agp er den eldre. analog og digital overføring? 4ms er det greieste, 8ms er minimum. www.prisguide.no Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 dvi trenger ikke gi bedre bilde, og agp har ingenting med dvi og gj0re. ms har heller ingen betydning når du driver med foto. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 var vel helste gaming delen jeg tenkte på. nå er det sånn 4ms tilsvarer vel egentli 5.6ms fargems istedenfor sorthvit ms som er 4ms. så i utgangspunktet er vel de fleste 2-5ms skjermene 5.6 lurer jeg på. det med dvi er vel en fordel alikevel gode kroner dyrere. om til det bruket merkes, lite. kan vel lese forskjell på wikipedia Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 skjermer med DVI er da ikke dyrere. FÅr jo skjermer med kombinert VGA/analog og DVI. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) skjermer med DVI er da ikke dyrere. FÅr jo skjermer med kombinert VGA/analog og DVI. 7954400[/snapback] joda, er ofte opp til 500kr dyrere for det tilsvarende produkt. det er ikke for løye alle uten dvi selges til spott pris. nå er det sånn at dem uten er eldre produkter Endret 16. februar 2007 av pizzafordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå