Gå til innhold

Nye bilder og info av Forza 2. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med cfs. Dette gleder jeg meg til å få kloa i, bare synd det kommer ut rundt eksamenstider. :p

 

Gleder meg til å penger(poeng?) nok til å kjøpe en Skyline, det er min favorittbil.

 

Og til dere som "whiner" over 3D-gresset, Che skal vistnok ha sagt følgende på Forza-forumet:

 

ZaFtxX: Che is 3d grass still in for the final game? all i see is flat textures in the new screens.

Che Chou: Yeah, none of these screens showed off the grass in the game. We'll try harder next time!

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Bilspill er for min del den sjangeren der grafikk betyr minst.... Når man suser av gårde har man ikke tid til å nyte grafikken uansett..

 

Selvsagt kjekt at spillet ser bra ut, men det er 100ganger viktigere at bilene oppfører seg slik jeg tror at de oppfører seg i virkeligheten. Der var jo Forza 1 helt utrolig bra.. Slet vilt med å avvenne meg fra PGR2 når forza kom, men så herlig når man virkelig må kjøre "realistisk" i bilspill.

 

Må vel kjøpe meg ratt og pedaler når dette spillet kommer.

Lenke til kommentar
grafikken er jo forsåvidt lik eller dårligere enn PGR3 ( hvis man ikke tenker på AA.), og dette er over 1 år siden konsollen ble lansert, og de i tillegg har god tid på seg.. Så er dette mer enn skuffende. Jeg vil se noe nextgen stuff istedet jeg..

7955816[/snapback]

Forza 2 er nok et mer inngående bilspill med noe anderledes prioriteringer enn PGR3. Dessuten:

PGR3 = 1024x600, 2xAA @ 30FPS

 

Forza 2 = 1280x720, 4xAA @ 60FPS

Lenke til kommentar
grafikken er jo forsåvidt lik eller dårligere enn PGR3 ( hvis man ikke tenker på AA.), og dette er over 1 år siden konsollen ble lansert, og de i tillegg har god tid på seg.. Så er dette mer enn skuffende. Jeg vil se noe nextgen stuff istedet jeg..

7955816[/snapback]

For meg som er 13 år og elsker racing spill er det mere enn godt nok :)

Lenke til kommentar

3D-gress bryr jeg meg ikke om, men de kunne godt gjort noe mer ut av sjåføren. Han ser ut som en N64-sjåfør.

 

Sånn generelt ser det ut som om de legger så mye kraft i å lage perfekte biler at alt annet ser litt annenrangs ut i forhold.

 

De får jo uansett ikke bilene til å se 100% realistiske ut likevel (for perfekte egentlig).

 

Men når jeg evt skal kjøpe x360 så er dette et av de første spillene jeg kjøper.

Endret av jonarvid
Lenke til kommentar
Sånn generelt ser det ut som om de legger så mye kraft i å lage perfekte biler at alt annet ser litt annenrangs ut i forhold.

 

De får jo uansett ikke bilene til å se 100% realistiske ut likevel (for perfekte egentlig).

7957479[/snapback]

Dette har jeg irritert meg myyyye over i de siste årene.. Den Need for Speed-looken der alle biler ser ut som om de er sprayet med 14323 lag klarlakk og polert av 12 polakker i dagesvis. Bilene ser jo mer ut som om de har speil som lakk enn vanlig lakk.

 

Synes de fleste bilspill for tiden har biler som ser ut som om de er nyere enn nye. Og dessverre ser det ut som om noe av samme fenomenet kommer på forza 2 dessverre.

 

Kan vel takke EA og deres Fast and the Furious orgier for dette.

Lenke til kommentar
Sånn generelt ser det ut som om de legger så mye kraft i å lage perfekte biler at alt annet ser litt annenrangs ut i forhold.

 

De får jo uansett ikke bilene til å se 100% realistiske ut likevel (for perfekte egentlig).

7957479[/snapback]

Dette har jeg irritert meg myyyye over i de siste årene.. Den Need for Speed-looken der alle biler ser ut som om de er sprayet med 14323 lag klarlakk og polert av 12 polakker i dagesvis. Bilene ser jo mer ut som om de har speil som lakk enn vanlig lakk.

 

7958229[/snapback]

 

 

hehe.. sånn som juiced 2.. men akkurat det imponerte meg sinnsykt på det grafiske området.. :) men sinnsykt skuffet over at de har droppet løp på dagen i dette..

 

men forza2, colin mcrae og sega rally er fortsatt det jeg gleder meg mest til.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...