DragonEyes Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det ser bra ut dette, men kanskje litt dårlig kvalitet på bildene. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 vet at kvaliteten på bildene er dårlig, men hadde som sagt ikke tilgang til digitalkameraet nå bedre bilder kommer Lenke til kommentar
Max!muS Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Har chieftec kabinett jeg også. skal snart modde det, så blir spenndene å se ditt resultat. Endret 25. mars 2007 av yeah_man_ha Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Stilig Blir arbeidslogg da? Kommer mest sannsynlig med en liten update idag siden jeg har fått montert radiatoren bak! Lenke til kommentar
Max!muS Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Stilig Blir arbeidslogg da? Kommer mest sannsynlig med en liten update idag siden jeg har fått montert radiatoren bak! 8232488[/snapback] Får se om det blir arbeidslogg, må først få kjøpt nytt grafikk kort og så skal jeg kjøpe litt vifter og diverse andre ting Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Kommet med en ny update nå Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Mørke bilder i den siste updaten din. Vanskelig å se hva det er. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 vet er tatt med videokamera. Skal prøve å få ordnet det Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Nå er bildene byttet ut med noen med "litt" bedre kvalitet Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Ny (og siste) update! Kom gjerne med kommentarer. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Gratulerer med ferdigstilt prosjekt! Ser jo veldig bra ut! Ser i alle fall ikke ut til at kjølingen er noe problem der... Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 kjøling er ikke noe problem for å si det sånn Har alle viftene på minste styrke og CPU ligger på 29-31 grader. vet ikke helt hva luft tempen er, men er ikke veldig kaldt på rommet for å si det sånn Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 max pris på nytt system? Noe av delene ifra får som overlevde? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kondolerer. Måtte komponentene dine hvile i fred. Kan forøvrig anbefale samltige av komponentene i trekassa mi, men ettersom det har gått en tid siden de ble anskaffet, kan du sikkert klare å finne noe mer optimalt nå. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Det jeg trenger av nye deler er hovedkort, skjermkort, prosessor og minne. Maks pris på ca 9000 kr foreløpig, vet ikke helt hvor mye jeg får igjen fra forsikringsselskapet. Lurer også på hva som lønner seg å kjøpe, inten dual core, inten quad core eller AMD am2? Har denne vannblokka på GPU nå, og lurer på om jeg skal kjøpe heldekkende blokk eller bare kjøpe ombygningssett til den. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Får mest lyst til å bare si: Kjøp Core 2 Duo, konge prosessor! Men det er vel mest på grunnlag av at jeg har det selv (6600), og er veldig fornøyd. Den var vel omtrent det du fikk mest ytelse for pengene for da jeg kjøpte den, men har ikke vært så flink til å følge med på hardwarefronten siden det. Vil kanskje tro at Quad Core fortsatt ikke er like mye ytelse for pengene som Dual, bl.a. fordi det ikke er så ofte du har nytte av alle fire kjernene. AMD-prosessorene kan jeg dessverre ikke så mye om. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Utrolig leit med komponentene! Har skjedd noe lignende med meg, det var frustrerende! Uansett; Flott mod! Likte ryddeløsningen:) Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Forslag til ny pc! Hvis du vil ha noe mere så si ifra, du har jo 2K og gå på får du er på 9K Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Ny hardware update Link Endret 22. august 2007 av jonas_blomster Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Ser jo bra ut det. Stort sett etterfølgerne til det jeg har. Hva kommer det av at valget falt på den strømforsyninga? Forresten, linken din til grafikkortet går til minnet isteden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå