ysto Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Heisann! Jeg lurer på å kjøpe meg ny telefon. Har nå en Samsung D500, har hatt denne i 2 år, og føler det er på tide å fornye seg litt. Er godt fornøyd med den jeg har, bortsett fra at oppovertasten har sluttet å virke, samt at høytaleren svikter av og til, blir litt vanskelig å høre hva som blir sagt da. Har sett litt etter forskjellige telefoner, og kommet frem til Samsung Z720 eller LG KE820. Jeg bruker telefonen til å ringe/skrive meldinger med, samt å ta bilder og filme en gang i blant. Har ikke mulighet for videosamtaler med D500, så er litt usikker på hvor mye jeg hadde benyttet meg av dette, men det hadde nok heller blitt lite. Det jeg ser på som minuset med Z720 er at den virker veldig lik den telefonen jeg har nå. Ellers er det en perfekt telefon for meg. KE820 har et veldig flott design, og det største minuset med den, synes jeg er at den mangler 3G, som jeg egentlig ikke vet om jeg kommer til å bruke... Har ikke sett noen tester for noen av disse telefonene, så lurte på om noen hadde noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 hadde D900 som egentlig er veldig lik Z720(bortsett fra 3g) Var veldig fornøyd med den men gikk over til KE 820 som er en bedre telefon enn D900 på mange områder(ikke skjermen) Angrer ikke et sekund på det valget Lenke til kommentar
ysto Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Takk for tipset, er vel den telefonen jeg heller mest mot for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå