Amaru Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) PC'en min er en Dell E521. Prossesor er en Athlon 61 X2 5000+ (2.6ghz) Men jeg har ikke peiling på hvilken strømforsyning jeg har...! Litt irriterende siden jeg har tenkt å skaffe meg ett ebdre skjermkort med tiden. Det jeg har er ett GeForce 7300 LA 256mb kort... som suger snerk. Men noen som har samme type pc eller som kan hjelpe? Takker Endret 15. februar 2007 av Amaru Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Deller er litt diffuse på det der. Det skal være et klistremerke på den hvor det står data om PSUen. Merkene sitter ofte på den siden av PSUen som peker mot deg når du tar av sidedøra på kassa (hvis det er vanlig ATX). Der skal det stå effekt, og kanskje også merke. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Takk men fant ut av det... er 305watt, er vel litt stusselig om jeg skal oppgradere til en ganske kraftig grafikkort? Hva anbefaler du/dere om jeg skal oppgradere? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Postet denne i feil tråd. Endret 26. februar 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Okå, takker... men trur dere att min strømforsyning holder ved oppgradering av kort? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Kommer helt ann på hvilket kort du skal kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå