Gå til innhold

Koble Xbox360 til PC for å se filmer, musikk, etc.


Rinox

Anbefalte innlegg

Da har jeg instalert Trancecode 360 på PC`en og konfiguert Windows Media Center. Den får kontakt med X-Box 360 osv. Delt de mappene jeg skal dele osv. Alt vel og ok, men åssen får jeg Divx og Xvid filmene til å bli stremet fra PC`en via X-Box 360 uten å måtte konvertere filene først da?

 

Bruker den innebygde Media Center funksjonen i Vista! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
det funker ikke, du må konvertere til wmv, 360 spiller bare det....

7956567[/snapback]

Det funker ikke?

Research ftw.

 

Trykk på "X" på stikka, eller "Info" på fjernkontrollen, velg More... og Transcode =)

7963743[/snapback]

 

hva gjør transcode? wtf research selv....

Lenke til kommentar

Transcode konverterer ulike videoformater til mpeg2, som kan spilles av på Xboxen.

 

Du har rett i at Xboxen bare spiller av .wmv med mindre man bruker Media Centeret.

 

Når Wohoo skriver at han bruker Media Center funksjonen, og han spør om hvordan han får spilt de av. De må konverteres uansett, men T360 og TVErsity gjør dette On-The-Go. =)

Lenke til kommentar

Nå fortsetter jeg på denne tråden min siden jeg fortsatt har dette problemet. Nå har jeg endelig fått opp både internettet på Xboxen og i Media Player på PCen kan jeg se Xbox360 under media sharing. Men hva skal jeg gjøre nå for å streame musikk og bilder fra PCen til Xboxen? Jeg gikk til media sharing og klikket på Xboxen og "allow", men Xboxen klarer ikke å koble seg til PCen :hmm: Noen som vet hvordan jeg fikser dette?

 

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar

Jeg har trådløst nett på pc'en, men er lite higen på å kjøpe en svindyr usb-mottaker til x-box'en...Er det mulig å koble seg opp til Live via pc med en krysserkabel? Vet at du kan dele internettilkoblingen med andre pc'er... (er kabelen som fulgte med 360'en en krysserkabel?)

 

:blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...