Gå til innhold

Koble Xbox360 til PC for å se filmer, musikk, etc.


Rinox

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har akkurat fått meg en Xbox 360 som jneg er svært stolt ( og for ikke å snakke om imponert ) over :D

Nå lurer jeg bare på hvordan jeg kan koble 360-en til min laptop slik at jeg kan spille av filmer og slikt på TV-en fra laptopen min... Er det noen her som vet hvordan jeg an gjøre det?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du en router kan du koble den til nettverket med kabel eller trådløst. Skal du ha trådløst må du ha et usb-adapter da.

 

Har du XP MCE eller Vista Home Prem/Ultimate kan du også få et ordentlig Media Center på Xboxen, og du har flotte muligheter for visning av DivX og Xvid filmer igjennom tredjeparts programmer.

Lenke til kommentar

Hmm... :hmm: Jeg ønsker å bruke intenet, ja. Jeg har et trådløst nettverksting til Xboxen som var inkludert. Jeg har gått til System --> Network settings --> Edit settings.

Dette har jeg gjort fordi mitt netverk er sikret med passord. Men så skal jeg klikke der det står "wireless mode, network name, network type", etc. Men det går ikke ann å klikke der... Er det noe galt med nettverkstingen til 360-en? Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Men hvordan gjør man det da?

7950743[/snapback]

 

det skulle jeg også ha likt og vist.....

 

enten må du kjøre kabler.... eller noe annet, siden jeg ikke kan kjøre kabler, så jeg håper det err noe som kan gjøres

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

den trådløse skal lyse grønt når den er koblet til routern, rødt når den ikke er det...

 

du må legge til routern din, på samme måte som i windows, med passord og greier...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

du må ha Media Center, eller Media player 11.

 

i media player 11 må du skru på sharing, og allow 360, laste ned en extender osv.. du burde skjønen det.

 

etter du har gjort det må du gå på music og velge pc din...

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Okey... Men når skal jeg connecte Xboxen min til PCen? Nå virker nettverket på Xboxen perfekt og jeg har lastet ned media player 11, men når jeg trykker sharing der så dukker ikke 360en opp... Ingenting dukker opp :( Hva skal jeg gjøre?

7951460[/snapback]

 

 

gå inn på music på 360 din og velg computer, se om pc din dukker opp der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...