Dimanche Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 http://www.live-footy.org/ Kort og godt: Er denne siden lovlig? Hi all! I have created this site, as my personal aim, to be able to watch LIVE football/soccer, basketball matches etc, without having to pay a cent! Now you can enjoy this too,With LiveFooty, you can watch all the interesting sporting events FREE.. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Er ikke det slik at han må ha rettigheter for å i det hele tatt få lov til å sende noe? Er jo sann som at TV2 kan ikke vise den kampen de vil uten at de har fått rettigheter til å vise f.eks Rosenborg - Brann Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvem bryr seg om det er lovlig? La han ha sida si, folk har jo nytte av det. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Hvem bryr seg om det er lovlig? La han ha sida si, folk har jo nytte av det. 7950065[/snapback] Det var det at jeg hadde tenkt å bruke den i en artikkel... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Lovligheten vet jeg ingenting om (selv om det er veldig tvilsomt at det er lovlig), men det at du må installere en egen avspiller er det jeg henger meg opp i. Jeg tenker spyware/adware med en gang når noe slikt kreves. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Server Cost On February:220 $ Donations Still Needed:39 $ Hmh. Penger rett i egen lomme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå