Mister_joney Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Er på jakt etter en fisheye addapter i Norge... (37mm), og evt. link... legg gjerne ved link... Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Kunne ikke funnet mer riktig tråd Er på jakt etter akkurat det samme. Hjelp han / oss a ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Dei har ein eller to på Det Digitale Mørkerom iallfall, til dømes denne. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Takk for svar Ikke for å ta over posten (), men har 30mm diameter på mitt kamera.. Og her står det: "The Kenko SGW-043 wide-angle lens is extremely small, and was created for high resolution compact video cameras that have 37mm sized filter threads or smaller." Det jeg lurer på er om den linsa der vil passer på mitt sony videokamera med 30 mm i diameter, ettersom det står "or smaller" eller blir det feil bilde eller noe ? Hadde blitt veldig glad for hjelp http://www.sony.no/view/ShowProduct.action...Hard+Disk+Drive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå