Gå til innhold

Hvor mye får jeg for denne pc`en??

Anbefalte innlegg

Hvor mye får jeg for denne pc`en ?

HK : ecs elitegroup k7s5a

HDD : WD 20GB

Prosessor : AMD Athlon xp1800+

Ram : Twinmos 256MB pc2100

Sjerm : Compaq v50 (15")

SjermKort : Abit siluro GF3 ti200

Lydkort : SB128

vanelig tastatur, logitech optisk mus.

takker for svar så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey,

Vell hva du ville gitt psilocybe, er nok noe annet enn hva den største delen av befolkningen ville gitt, det er jeg ganske sikker på. Skjermkortet og ddr trekker inntrykket såpass opp, at du her har en flott maskin til cs/hl ++, Det er noe folk betaler litt extra for. Men det er klart at en datakyndig vil prise den annerledes...jaja

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-04 21:10, skrev AMPFILER:

Hvor mye får jeg for denne pc`en ?

HK : ecs elitegroup k7s5a 400kr

HDD : WD 20GB 200kr

Prosessor : AMD Athlon xp1800+ 1000kr

Ram : Twinmos 256MB pc2100 200kr

Sjerm : Compaq v50 (15") 0kr

SjermKort : Abit siluro GF3 ti200 400kr

Lydkort : SB128 100kr

vanelig tastatur, logitech optisk mus. 200kr

takker for svar så fort som mulig.

Dette blir 2600 til sammen. Runder jeg av til 3000 med kabinettet.

MVH Øyvind

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-05 10:56, skrev $o|aR-P|eXu$:

Men det er klart at en datakyndig vil prise den annerledes...jaja

trodde hardware.no var for datakyndige mennesker, jeg :smile:

men, seriøst.. når jeg får en brukt, komplett xp2000-maskin (40gb/128/geforce2mx), med 17" skjerm, mus, tastatur og logitech 4.1 høytalere for 3000,- (med kvittering), så vil jeg ikke gi mer enn 2k for den maskinen over.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-05 12:19, skrev psilocybe:

Quote:

Den 2002-12-05 10:56, skrev $o|aR-P|eXu$:

Men det er klart at en datakyndig vil prise den annerledes...jaja

trodde hardware.no var for datakyndige mennesker, jeg :smile:

men, seriøst.. når jeg får en brukt, komplett xp2000-maskin (40gb/128/geforce2mx), med 17" skjerm, mus, tastatur og logitech 4.1 høytalere for 3000,- (med kvittering), så vil jeg ikke gi mer enn 2k for den maskinen over.

Jaja! Det var vell litt vell mye da!

Skal inrømme det! :grin:

Lenke til kommentar

Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-

[ Denne Melding var redigert av: kjakan_mm på 2002-12-06 16:21 ]

Lenke til kommentar

Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-Redigert-v

[ Denne Melding var redigert av: kjakan_mm på 2002-12-06 16:20 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-05 22:22, skrev kjakan_mm:

hei dø "psilocybe".

"AMPFILER" HAR OGSÅ 256mb DDR RAM Ser du de tre bokstavene??!!! DDR DDR DDR!! Det er MYE Bedre en SDram! Og det har også noe med hovedkortet å gjøre!!!

Du kan ikke ha DDR RAM du for da må du kjøpe nytt hovedkort, Men det skjønner vel ikke du "psilocybe"!!

Et geforce3 TI kort koster hvertfall 500kr Brukt så DA er vi oppe i litt mer penger. 4.1 Høytalere.. SÅ DA, du må ivertfall ha 5.1 for at det skal være noe å skryte av! og 17" tommer får du brukt for 3-400kr!

åå, "SÅ" sint. :smile:

1. "skrev" jeg noe sted AT jeg hadde "sd"-ram? har ddr-ram, jeg.

2. gf3ti200 "ligger" på 35$ +/- på ebay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...