l_man Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvordan kan jeg finne ipen til en msn adresse? (ipen til datamaskinen dem sitter med) Fikk nettopp hacka min adresse så jeg vil prøve finne ut hvem det er! Sporer ipen via nettsiden: www.ip-adress.com Håper noen kan hjelpe meg. Takker (har masse verdifull mailer på dn kontoen :S ) Lenke til kommentar
fredrija Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvordan kan jeg finne ipen til en msn adresse? (ipen til datamaskinen dem sitter med)Fikk nettopp hacka min adresse så jeg vil prøve finne ut hvem det er! Sporer ipen via nettsiden: www.ip-adress.com Håper noen kan hjelpe meg. Takker (har masse verdifull mailer på dn kontoen :S ) 7949745[/snapback] fant en side som forklarte dette http://www.sythe.org/showthread.php?t=141987 Lenke til kommentar
l_man Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Takker Skal teste det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
fredrija Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Takker Skal teste det når jeg kommer hjem 7954645[/snapback] jeg prøvde det selv igår, det funket, men tok litt tid å finne ip'en i selve tekstfilen. men når det var funnet så fikk jeg frem hvor han jeg testet det med satt. så skrev jeg kordinatene inn i google earth, og der viste det nesten helt riktig hvor han satt Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Husk at IP-adressen du "sporet" bare viser hvor sentralen hans ligger, ikke nødvendigvis hvor han bor. Det er bare ISP'en hans som vet hans nøyaktige adresse, og den gir de kun ut til Politiet. Lenke til kommentar
fredrija Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Husk at IP-adressen du "sporet" bare viser hvor sentralen hans ligger, ikke nødvendigvis hvor han bor. Det er bare ISP'en hans som vet hans nøyaktige adresse, og den gir de kun ut til Politiet. 7956066[/snapback] Ja, var det jeg merket når jeg brukte gogle earth Lenke til kommentar
jonsogn Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Er ikke saa veldig lett for politiet aa faa denne informasjonen heller. Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Har hørt om en teori hvor du sender ei fil til den personen du vil ha ipen til, og mens den sender går du inn i cmd og skriver "netstat" eller noe slikt.. har aldri prøvd men tror det skal funke Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det skal funke det ja, men du finner fortsatt ikke ut nøyaktig hvor den personen befinner seg Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Du kan finne ut av siste hopp før nettverket router pakkene inn i et subnettverk, til en viss grad. Det avhenger endel av om internettleverandøren benytter IP-routing helt fram eller om ATM-switching blir benyttet for å levere pakkene. [email protected] -og videre: "hacket min adresse" - hva legger du egentlig i det? Har noen fått uatorisert tilgang til ditt filsystem via MSN? Har noen fått tilgang til din hotmail? Sist men ikke minst, hvem søren lagrer viktige dokumenter på en plass som er tilgjengelig for potensielle misbrukere av nett-tjenester? Det er som å be om å få konfidensiell informasjon røpet. Endret 18. februar 2007 av Atypic Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det skal funke det ja, men du finner fortsatt ikke ut nøyaktig hvor den personen befinner seg 7972086[/snapback] Så vidt jeg kan skjønne, må da en langt bedre utnyttelse av dette være "hva er ip til min venn blablabla". For good or evil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå