Gå til innhold

Fargebytte på skjermen, ødelagt?

AleksanderA

Anbefalte innlegg

Heisann!

jeg har en samsung syncmaster 957DF, og skjermen har fungert utmerket hele veien siden kjøp. Men ny nylig (igår) så har den begynt å "flippe" mellom en gulaktig farge, og den normale fargen som var på skjermen. Dette skjer rundtomkring en gang hvert 10ende sekund.

Skal nevnes at jeg har kjøpt meg ny data, så kan være det som gjør det, men den fungerte jo fint i 2 uker med den nye dataen før dette skjedde.

Har noen peiling?!

Har geforce 7600 GT XXX kort, og Nvidia ForceWare 91.47 drivere.

Dette er sinnsykt frustrerende, sånn forresten. Fargeskiftet er ikke stort, men det er irriterende nok til at jeg faktisk skrudde av dataen igår. Klarte ikke sitte der og se den drive på som det der.

SAK LØST! Fant ut via et annet forum at jeg måtte sjekke strømkabelen, og den satt litt løst. Ser ut som det fungerer nå!

Endret av AleksanderA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har du dårlig kontakt. Prøv å støtt opp under kabelen slik at den får god kontakt (eller bytt den).

7951382[/snapback]

Du er sikker på at det ikke er noe galt med skjermkort eller lignende? Jeg var inne i dataen og skrudde litt før dette skjedde, og da fungerte alt fint. Men jeg putta i en vifte, og har kun 460W PSU. Er det noen mulighet for at den får for lite strøm?

(Skal prøve å støtte opp)

Lenke til kommentar

Det funka ikke.

Det merkelige er det at når jeg skrur tilbake lysheten og gammaen på skjermen, så ser jeg ikke dette lengre. Ihvertfall minimalt. (Liker å ha lys skjerm, pga div. spill)

Noen andre tips? (Skal sies at etter at jeg støttet opp kabelen, så er det mye mindre blinking osv)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...