Megnus Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hei. Jeg har en dell 19" lcd skjerm som jeg bruker som hovedskjerm at the moment.. Ved 45 grader lenger øst så står det en flott toshiba 42" skjerm som jeg vil bruke til spillingen, men når jeg starter et spill så starter det jo bare på hovedskjermen. Hvordan får jeg det til å starte på skjerm nr 2? Takker for alle svar Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hei. Jeg har en dell 19" lcd skjerm som jeg bruker som hovedskjerm at the moment.. Ved 45 grader lenger øst så står det en flott toshiba 42" skjerm som jeg vil bruke til spillingen, men når jeg starter et spill så starter det jo bare på hovedskjermen. Hvordan får jeg det til å starte på skjerm nr 2? Takker for alle svar 7949612[/snapback] Har du prøvd å sette skjerm nr2 som primærskjerm? Høyreklikk på skrivebordet, velg Egenskaper, og så innstilinger. I vinduet vil du se to skjermer, trykk på skjerm nr2, og så merker du boksen som heter "Sett som primærskjerm" (Eller noe lignende). I noen tilfeller kan du gå inn på Options (I spillet), og så velge hvilken skjerm du vil bruke. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 men poenget med dette var jo at jeg ville at fullskjermsprogrammer (spill) skulle åpnes på den skjermen som IKKE var primær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå