CaSh Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Jeg trenger skikkelig hjelp. Etter å ha installert nytt geforce 3 kort, og installert nye drivere så får jeg ikke kommet inn på avansert på instillinger av skjerm. Jeg får opp feil: "Unable to find dialog 85", så når jeg trykker på OK så kommer det: Det oppstod en feil under arbeid med Kontrollpanel-filen cwindowssystemdesk.cpl. Så trykker jeg ok der oxo, og blir slengt ut. Jeg har prøvd å reinstallere windows til ingen nytte. Hva kan jeg gjøre? Please hjelp meg!! Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 20. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2001 Se her for mer detaljer: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...um=25&replies=3 Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Instaler de driverne som fulgte med kortet det kan hende at de nyeste driverne har en bugg Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Jeg fikk denne feilen etter å ha installert de nyeste VIA4in1-driverne. Reinstall av skjermkortdriver, og VIA AGP i standard mode løste problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå