Gå til innhold

Armored Core 4. PS3 uten voicechat


Straffa

Anbefalte innlegg

The only real difference between the Xbox 360 and PS3 versions, according to the producers, will be the presence of voice chat on the Xbox 360 version. PS3 owners, it appears, will be silenced

Link

 

Spillet blir likt til X360 og PS3 utenom PS3 ikke får voicechat

Online uten voicechat kan ikke være noe særlig

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjønner ikke helt hvordan det skulle ha noe med ps3 å gjøre? Voice chat er jo mulig siden det allerede er noen spill som bruker det. Men hvorfor utviklerene av Armored Core 4 ikke har lagt det inn i ps3 versjonen har jeg ikke peiling på. Men om voicechat under spilling blir mulig med 1.6 patchen så har plutselig alle spillene voicechat. Vi får se. Men dette burde egentlig ha vært i orden i november.

Lenke til kommentar
skjønner ikke helt hvordan det skulle ha noe med ps3 å gjøre? Voice chat er jo mulig siden det allerede er noen spill som bruker det. Men hvorfor utviklerene av Armored Core 4 ikke har lagt det inn i ps3 versjonen har jeg ikke peiling på. Men om voicechat under spilling blir mulig med 1.6 patchen så har plutselig alle spillene voicechat. Vi får se. Men dette burde egentlig ha vært i orden i november.

7950740[/snapback]

 

Det har da alt med PS3 og gjøre. Spillet kommer ut etter update så da burde vel de ikke nevnt dette. Voice chat har noe med software og gjøre

PS3 brukere vil ikke få voice chat i dette spillet og det er ganske rart siden X360 brukere får det. Altså må grunnen ligge hos PS3

Lenke til kommentar
skjønner ikke helt hvordan det skulle ha noe med ps3 å gjøre? Voice chat er jo mulig siden det allerede er noen spill som bruker det. Men hvorfor utviklerene av Armored Core 4 ikke har lagt det inn i ps3 versjonen har jeg ikke peiling på. Men om voicechat under spilling blir mulig med 1.6 patchen så har plutselig alle spillene voicechat. Vi får se. Men dette burde egentlig ha vært i orden i november.

7950740[/snapback]

 

Det har da alt med PS3 og gjøre. Spillet kommer ut etter update så da burde vel de ikke nevnt dette. Voice chat har noe med software og gjøre

PS3 brukere vil ikke få voice chat i dette spillet og det er ganske rart siden X360 brukere får det. Altså må grunnen ligge hos PS3

7951897[/snapback]

Er jo ikke nødvendigvis værre enn at det ble nedprioritert på PS3-versjonen av en eller annen grunn. Siden PS3 allerede har støtte for dette i andre spill så regner jeg med at det er spillutviklerene sin skyld her og ikke PS3.

 

Godt mulig det rett og slett bare er mer arbeid å få det til på PS3 og at utviklerne derfor ikke tok seg bryet med det. Men som sagt så er det mulig i andre spill så da tipper jeg skylden ligger på:

 

1. For lite tid.

2. Litt mer vanskelig på PS3

3. Mangel på penger

4. Udyktighet

 

eller

5. Alle de overnevnte..

Lenke til kommentar
Godt mulig det rett og slett bare er mer arbeid å få det til på PS3 og at utviklerne derfor ikke tok seg bryet med det

7951956[/snapback]

 

"Vi driter i voicechat til PS3 versjonen"

Tviler på det er slikt det skjedde. Det har nok mere med software og hvor lett det er å få til.

PS3 online systemet er nok ikke lett i motsetning til X360

Det er en grunn til at du ikke kan sende/motta meldinger, invitere venner eller gjøre andre ting

 

Armored Core is far better suited for the PS controller. At least we have that.

Link

Skikkelig bra trøst :D

Lenke til kommentar
Tviler på det er slikt det skjedde. Det har nok mere med software og hvor lett det er å få til.

PS3 online systemet er nok ikke lett i motsetning til X360

Det er en grunn til at du ikke kan sende/motta meldinger, invitere venner eller gjøre andre ting

7952003[/snapback]

Les innlegget mitt igjen du og se på punkt 2 og 4... Er jo mer eller mindre det samme som du skriver her.

 

Og hvis det er vanskeligere på PS3 så er det absolutt mulig at de ikke mente det var verdt bryet og derfor bare ga f i hele chattingen. Alt kommer ned til om de mente det var verdt investeringen i å få dette til i forhold til hvor mange spill-salg de eventuellt taper på å ikke ha det med.

Lenke til kommentar
skjønner ikke helt hvordan det skulle ha noe med ps3 å gjøre? Voice chat er jo mulig siden det allerede er noen spill som bruker det. Men hvorfor utviklerene av Armored Core 4 ikke har lagt det inn i ps3 versjonen har jeg ikke peiling på. Men om voicechat under spilling blir mulig med 1.6 patchen så har plutselig alle spillene voicechat. Vi får se. Men dette burde egentlig ha vært i orden i november.

7950740[/snapback]

 

Det har da alt med PS3 og gjøre. Spillet kommer ut etter update så da burde vel de ikke nevnt dette. Voice chat har noe med software og gjøre

PS3 brukere vil ikke få voice chat i dette spillet og det er ganske rart siden X360 brukere får det. Altså må grunnen ligge hos PS3

7951897[/snapback]

 

Det jeg mente, om du ikke skjønte det, er at PS3 er HW. Og ingenting tilsier at den skal være mangler i HW som gjør at det ikke er voicechat. Blir jo samme som å skylde på nvidia kortet fordi du ikke får skype til å funke.

 

Det er store mangler slik det er i dag, men om de skulle legge til voicechat i 1.6, og kanskje vil det komme en patch? Synd at ikke sony var mere ferdig med online funksjonalitene før den ble lansert i USA. Men de var i værtfall ferdige med hardware'en ;) I motsetning til enn annen konsoll, der man stadig hører om en ny **** som kommer.

Lenke til kommentar
Det er store mangler slik det er i dag, men om de skulle legge til voicechat i 1.6, og kanskje vil det komme en patch? Synd at ikke sony var mere ferdig med online funksjonalitene før den ble lansert i USA. Men de var i værtfall ferdige med hardware'en ;) I motsetning til enn annen konsoll, der man stadig hører om en ny **** som kommer.

7952132[/snapback]

 

Jeg må bare, jeg må bare, jeg må bare...

 

*host*PStwo*host*

 

Fælt med den hosten :tease:

Lenke til kommentar
No hadde vel aldri PStwo noko som ikkje var tilgjengelig på den gamle versjonen Innebygd nettverk, greitt nok, men det går det også an å få eksternt. Det kan ikkje samanliknast heilt. ;)

7953296[/snapback]

Hehe poenget mitt er vel at det var noe slikt som 11 hardware revisjoner av PS2.. Når man i tillegg får en pitteliten sak som har innebygd nettverk, noe jeg ser på som en relativt vesentlig ting både størrelsen og nettverket, så synes jeg det er rart at Sony-tilhengere skal bruke liknende aktivitet på 360 som ett argument for noe negativt.. Og ja jeg vil sammenlikne eventuell støyreduksjon og HDMI på 360 med hva PStwo tilførte for PS2.

 

Lyser dobbeltmoral lang vei for meg.. Når sony gjør det så er det ok, mens når MS gjør det så er det fryktelig teit.. Hvis ikke man seriøst mener at 1/3 av størrelse og innebygd nettverk ikke er en vesentlig forandring da.. Da er vi rett og slett bare uenige :thumbup:

 

For min del synes jeg dette er helt OK fra begge parter så lenge ikke spillbarheten blir forandret på. Synes det er helt idiotisk at det skal være noe negativt at produsentene forbedrer produktene sine siden de har såpass lang forventet levetid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...