Gå til innhold

Euroline 7" LCD skjerm i fronten av Chieftech Towe

galedali

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte i sommer en DVD spiller til bilen med 2 skjermer til å henge på nakkestøttene. Nå har jeg invester i nytt system i bilen så disse 2 skjermene ligger der ubrukte.

Var da på eskursjon i garagen og så serveren min i hjørnet der. Kun koblet til strøm , har surra og gått i 2 år uten problemer ... Dette er ett Chieftech tower med mange slots for cd/dvd spillere. Har stort sett tatt komandoen over den med remote desktop fra en maskin i huset men har enkelte ganger følt behov for skjerm på den , tankene går da videre til en av de 7" skjermene som tidligere hang på nakkestøtta.

Skjermen er av typen Euroline 7" ble kjøpt på komplett ifjor sommer.

spec og div fra komplett her

Kan den f.eks monteres i fronten på kabinettet? skal få det på plass med hjelp av Dremel og god arbeidslyst men vil det virke? jeg har liggende flere skjermkort som har s-video ut men ser på kontakten til skjermen at det ikke er s-video men en annen type. Er vanskelig å ta et godt bilde men har prøvd post-81032-1171550751_thumb.jpg

her Skjermkortet jeg har tenkt å bruke det på er dette,

post-81032-1171550925_thumb.jpgWinfast 3 dette kortet har en kontakt somheter Tv-out og som min skjerm faktisk passer inn i. Dog ikke s.video kontakt.

er det noen her som har testa dette før? Kunne gjerne tenke meg noen tilbakemeldinger før jeg går igang med verktøy som bruker strøm og kan gjøre vei i vellinga :-)

post-81032-1171550794_thumb.jpg

Endret av galedali
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...