PoW Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hei. I dag da jeg slo på skjermen min, la jeg merke til at noe var galt. Skjermen har fått svarte horisontale scanlines (eksempel: her) og den har fått 3stk vertikale streker som er hvite. Disse strekene dukker også opp i BIOS, POST og selv i skjerm-menyen; det har altså ikke noe med tilkoblingen å gjøre, tror jeg. Strekene kommer ikke med på bildet hvis jeg tar screenshot i windows og drar det over til den andre skjermen min (har 2 helt like skjermer i "dual screen"); det har trolig heller ingenting med driverne/software å gjøre. Skjermen er forresten en Benq FP93GX, og er 1mnd gammel. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 har du mulighet til aa teste med annen skjerm / annet skjermkort? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Ja. Som sagt saa har jeg to skjermer, den ene er helt i orden. Har testet den odelagte skjermen paa en annen pc, med samme resultat. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Etter et strømbrudd i 3-tiden i dag, fungerer nå skjermen helt fint igjen. Dette er det merkeligste jeg har opplevd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå