Jolo Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvordan flytter jeg min wordpress blogg fra en ftp, til en annen. Jeg vil gjerne ha med temaene, inleggene, og komentarene. Er det bare å laste ned alt og så laste det opp igjend på den andre serveren? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Når du sier at du skal bytte ftp, regner jeg med at du bytter mysql host osv i samme slengen. Isåfall må du logge inn som admin i wp, og eksporte mysql tabeller ala poster, kommentarer osv. Installere wp på nytt i den "nye fpten din", importere poster, kommentarer igjen. Når det gjelder temaene dine, ligger disse i ei mappe "themes" e.l. i wp dir'et ditt. (Lenge siden jeg har brukt wp) Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Har du nyeste verisjon av wordpress? Gå til Manage\Export for å lage en backup av alle postene og kommentarene. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå