Gå til innhold

Ops.. Slo læreren i tryne. Egne opplevninger?

ainstainy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg hadde fått meg et skikkelig rått videokamera en gang... Var faktiskt et Grundig LC225 "live" cam.. Skikkelig dårlig greier, var ikke noe digital her nei.. Jeg og noen kamerater fant ut at vi skulle ut og kødde litt og filme det vi gjorde..

Da vi gikk bort til huset til matte læreren vår, snek vi oss opp på verandaen hans og titta inn gjennom vinduet og der satt han og ronka mens han så på TV!! :!:

Kopierte over filmen på VHS og tok vare på den og kanksje det var 2 eller 3 uker etter så spurte lærerene på skolen om det var noen som kunne ta med seg en film som vi kunne se på som avslutning på første halvdel av 10.klasse, så jeg meldte meg frivillig til å ta med en film :p

Alle 10. klassene satt i gymsalen og skulle se på film.. Tror det var rundt en 150 elever og 10 lærere der jeg, inkludert ronke karen :p

DET kan du kalle et slag i trynet det!! Haha :w00t:

Lenke til kommentar

Ja, det var jo da jeg gikk i femte. Jeg og læreren gikk sammen på skoleturen også skulle vi over veien så vi måtte holde hverandre i hendene. Og jeg bare knep til rundt lanken hans og så gikk vi. Da vi var kommet over sa han at han hadde fått sykt vondt og kløp meg ertent i venstre øret, men da var det kar som blei sur. Da hadde jeg tilfeldigvis litt blåbær i baklomma. Så jeg bare sa, lyst på litt blåbær og så moste jeg det utover trynet på den lille jævelen. :devil: Han satte i et hyl og tilfeldigvis var det is akurat der så han skled ned en bakke på rumpa før noen andre lærere kom han til unsetning. Før de fikk tak i meg hadde jo jegg seff hoppa på 3ndy toget og dratt hjem. Så slacka jeg og drakk brus! Dagen etter hadde læreren fortsatt blåbær i øya og kutt i henda! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...