Gå til innhold

Ops.. Slo læreren i tryne. Egne opplevninger?

ainstainy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av lærerne på skolen, Rosa-Lise, er en av de verste lærerne jeg har hatt. Sitter man på fremste pult bør man ha med seg regntøy og paraply, for hun spytter mer enn noen andre når hun snakker. I tillegg er ho en megge og lærer av "gamle-typen". I friminuttene sitter hun alltid midt på plassen på ryggsekken sin, sånn tursekk med sete, og roper til alle som måtte finne på å gjøre noe som er alvorligere enn å løpe. Argh. Har hun ikke nå lenger, da, heldigvis.

En annen lærer var i 3-klasse eller noe, og hun snakket litt alvorlig til en liten jente som hadde gjort noe "slemt", vet ikke hva. Da lir den lille jenta "ganske" sur og sparker læreren på leggen, så læreren begynner å grine og løper ut av klasserommet. Haha.

9-klasse her på skolen snakka så mye i naturfagentimen at det var nest før naturfaglæreren begynte å grine. Vi har prøvd det samme, men uten hell, hun ble bare blank i øyene.

Når jeg var liten og uvitende kalte jeg sivilarbeider-Muhammad på SFO for "sjokolademannen" gjentatte ganger, uten å forstå at det var dumt. Til slutt tok han knipetak i armen min og løftet meg inn til "over-SFO-bestyrerinna". Mer husker jeg ikke, annet enn at han mørkhudede ble ganske sint.

Fler dumme ting har jeg og mine venner gjort på SFO, blant annet hang vi post-it-lapper med småfrekke beskjeder på ryggen til en av lærerne, og når pappa kom for å hente meg kom "over-SFO-bestyrerinna" og sa til pappa: "Du! Jeg må snakke med deg og sønnen din om noe meget alvorlig!!", og pappa trodde jeg hadde slått ned noen eller noe. "Vet du hva sønnen din har gjort her idag?!?!", sa hun. "Nei, men hva er det da?". "Han og Marius har skrevet "Jeg er teit og dum" på post-it-lapper og hengt den på en av lærerne våre!!". Pappa ba meg om å gå ut, og i etterkant har jeg hørt at megga fikk en kraftig "alvorsprat" om hva som er alvorlig og ikke. Tror pappa ble rimelig forbanna på ho, når hun ikke klarer å skjønne at det er vanlige "guttestreker".

Ja, så var det neste ting jeg og Marius gjorde, som var hakket mer alvorlig. Vi låste oss inne på et av grupperomma, og klippet opp hele bestanden av SFO-bamser. Klippet og rev ut "innvollene" og la de oppi kassa igjen. Desverre fant de ut at det var oss, og jeg måtte gi fra meg mine egne bamser hjemmefra. :cry: Stakkars Kaninus.

Lenke til kommentar

Det har vel skjedd mange episoder med dette der jeg har gått på skole. Derav sparking av fotball mot lærer, snøball rett i hodet på lærer osv...

Men det "morsomste" var når jeg var offeret. Vi spilte slåball i 6-7 klasse og jeg stod bak fyren som skulle slå ballen, og stod litt nærme (dere kan tenke dere konsekvensen av det :p) og fikk balltreet hardt midt i nesa. Jeg så litt blurry et par minutter, så var alt okay. Var litt øm i nesa et par dager etterpå, bare.

Men ettersom tiden gikk og jeg ble eldre la jeg merke til at nesen min hadde en liten "benklump" litt under høyre øye. Spurte fattern hva det var, og han sa jeg hadde knekt nesa når jeg slo slåball på barneskolen.

Og jeg prata med kompisen min om det (det var han som slo meg i nesa) og han skjønte ingenting, hverken han eller jeg hadde tenkt på den gangen vi spilte slåball. Så plutselig skjønte jeg det. "ÅFAEN DU KNAKK NESA MI DIN JÆVEL!". Så var vi ikke så gode venner lenger.

Men sånn er livet. Man beholder ikek venner for evig og alltid heller. - Ikke alle i allefall.

Lenke til kommentar
har hatt lyst til å slå læreren mange gang i ansikte :innocent:

7961221[/snapback]

Hvem har vel ikke det??

Engelsklæreren min hater meg og jeg hater hu enda mer og sånn er det :D

F***! Det minte meg på at jeg må gjøre ferdig engelsk framføring til i morra...jaja, jeg drikker Litago (det er godt :D) så blir jeg kvalm av den så går jeg hjem, haha!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
har hatt lyst til å slå læreren mange gang i ansikte :innocent:

7961221[/snapback]

Hvem har vel ikke det??

Engelsklæreren min hater meg og jeg hater hu enda mer og sånn er det :D

7978922[/snapback]

då må du ha samme engelsk lærer som meg :p

Endret av ainstainy
Lenke til kommentar
Men ettersom tiden gikk og jeg ble eldre la jeg merke til at nesen min hadde en liten "benklump" litt under høyre øye. Spurte fattern hva det var, og han sa jeg hadde knekt nesa når jeg slo slåball på barneskolen.

Og jeg prata med kompisen min om det (det var han som slo meg i nesa) og han skjønte ingenting, hverken han eller jeg hadde tenkt på den gangen vi spilte slåball. Så plutselig skjønte jeg det. "ÅFAEN DU KNAKK NESA MI DIN JÆVEL!". Så var vi ikke så gode venner lenger.

Men sånn er livet. Man beholder ikek venner for evig og alltid heller. - Ikke alle i allefall.

7977441[/snapback]

LOL gange 5:p

Lenke til kommentar
Når jeg var liten og uvitende kalte jeg sivilarbeider-Muhammad på SFO for "sjokolademannen" gjentatte ganger, uten å forstå at det var dumt. Til slutt tok han knipetak i armen min og løftet meg inn til "over-SFO-bestyrerinna". Mer husker jeg ikke, annet enn at han mørkhudede ble ganske sint.

7977037[/snapback]

HAHAHAHA :thumbs:

Lenke til kommentar

7977441[/snapback]

Dette vil jeg si er nesten din feil. Du kan ikke komme flere år senere å si at han knakk nesa di. Du sto jo for nærme som du sa selv. Det er viktig å tildgi, folk, og ettersom jeg ser det var det et uhell..

...sett fra mine øyne, var det littt barnselig av deg å bli så surr, men det er det jeg mener da.

Lenke til kommentar

7977441[/snapback]

Dette vil jeg si er nesten din feil. Du kan ikke komme flere år senere å si at han knakk nesa di. Du sto jo for nærme som du sa selv. Det er viktig å tildgi, folk, og ettersom jeg ser det var det et uhell..

...sett fra mine øyne, var det littt barnselig av deg å bli så surr, men det er det jeg mener da.

8067721[/snapback]

Det er Hylo du snakker om nå....

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sånn halvveis OT, men litt morro lell. Læreren hadde bihulebetennelse og kom på skolen med noen DIGRE solbriller. De så heeelt forjævlige ut, men jeg sa nå likevel "gratulerer med nye solbriller" :p

Jeg skjønte ikke hvorfor hu hadde på seg de brillene, men tror alle de andre i klassen visste det av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Slo til en lærer i 6. klassen. var en eller annen form for slåball/dødball elns.

Han mista bevistheten et minutt eller to, ikke rart egentlig siden jeg slo bort ballen forrige runde :innocent:

Har nå på VK1 vært på nippet av å slå til kontaktlæreren et par ganger. Fy faen for en idiot han er. Bytta skole bare på grunn av han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...