Carl Sagan Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg stod å brente noe graps i enden av skolegården, og så kom en lærer og plukket det opp, brennendes Han fikk et skikkelig brannsår ja.. Tror det var en plastikkflaske elns jeg hadde fått fyr på *Pyroman? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Læreren skal da ikke\kan da ikke gi deg nedsatt karakter pga dette vel? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg ser ikke helt humoren... Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Neida, det jeg skrev skjedde virkelig 7951844[/snapback] Ja og du er skikkelig tøff 7951849[/snapback] Ja, fy faen azz Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 ja han sa det, hadde 4 fra før 7949431[/snapback] Så han har 3 tåer på ene foten nå da. Auda. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg stod å brente noe graps i enden av skolegården, og så kom en lærer og plukket det opp, brennendes Han fikk et skikkelig brannsår ja.. Tror det var en plastikkflaske elns jeg hadde fått fyr på *Pyroman? 7955390[/snapback] ja Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Virker som at du prøver å få det til å høres kult ut (Dessuten regner jeg med at du snakker om innebandy, ikke landhockey - ingen av gymlærerene jeg har hatt noengang, har klart å diffirensiere mellom disse - uten at det var mye poeng i å nevne) Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Virker som at du prøver å få det til å høres kult ut (Dessuten regner jeg med at du snakker om innebandy, ikke landhockey - ingen av gymlærerene jeg har hatt noengang, har klart å diffirensiere mellom disse - uten at det var mye poeng i å nevne) 7957985[/snapback] javle.. viss du syns det så. det var jo litt komisk og da, mn ikkje kult.. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Virker som at du prøver å få det til å høres kult ut (Dessuten regner jeg med at du snakker om innebandy, ikke landhockey - ingen av gymlærerene jeg har hatt noengang, har klart å diffirensiere mellom disse - uten at det var mye poeng i å nevne) 7957985[/snapback] javle.. viss du syns det så. det var jo litt komisk og da, mn ikkje kult.. 7958047[/snapback] Hehe, joda, høres ut som en noe morsom/kjip situasjon Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 ja han sa det, hadde 4 fra før 7949431[/snapback] Så han har 3 tåer på ene foten nå da. Auda. 7956435[/snapback] Fire i karakter fra før? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg bare lurer, men skal dette liksom være morsomt? 7949025[/snapback] Er litt funny å klare å knekke nesa på læreren sin da Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Virker som at du prøver å få det til å høres kult ut (Dessuten regner jeg med at du snakker om innebandy, ikke landhockey - ingen av gymlærerene jeg har hatt noengang, har klart å diffirensiere mellom disse - uten at det var mye poeng i å nevne) 7957985[/snapback] javle.. viss du syns det så. det var jo litt komisk og da, mn ikkje kult.. 7958047[/snapback] Hehe, joda, høres ut som en noe morsom/kjip situasjon 7958134[/snapback] Det var bedre.. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Virker som at du prøver å få det til å høres kult ut (Dessuten regner jeg med at du snakker om innebandy, ikke landhockey - ingen av gymlærerene jeg har hatt noengang, har klart å diffirensiere mellom disse - uten at det var mye poeng i å nevne) 7957985[/snapback] javle.. viss du syns det så. det var jo litt komisk og da, mn ikkje kult.. 7958047[/snapback] Hehe, joda, høres ut som en noe morsom/kjip situasjon 7958134[/snapback] dataen klikka... viss dere kan slette dette innlegge så gjør det.. Endret 16. februar 2007 av ainstainy Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Virker som at du prøver å få det til å høres kult ut (Dessuten regner jeg med at du snakker om innebandy, ikke landhockey - ingen av gymlærerene jeg har hatt noengang, har klart å diffirensiere mellom disse - uten at det var mye poeng i å nevne) 7957985[/snapback] javle.. viss du syns det så. det var jo litt komisk og da, mn ikkje kult.. 7958047[/snapback] Hehe, joda, høres ut som en noe morsom/kjip situasjon 7958134[/snapback] Det var bedre.. 7959220[/snapback] I'm glad you're happy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det verste som har skjedd med vår gymlærer var vel da vi spilte fotball, og læreren var litt feilplassert som dommer. En som stod bak læreren sentret til en som sto foran læreren og han skulle skyte ballen laaangt opp, så han gir på det han kan og treffer læreren (som er (var ) mann) mitt i skrittet. Han sank sammen før han kom seg igjen. Haha. Det mest alvorlige som har skjedd i gymmen var da en av elevene glapp balltreet i "døball" (går under flere navn, men er at man skal slå en tennisball og løpe rundt banen) og traff en medelev i nesa. Han som skulle slå er ikke akkurat svak og har dårlige slag heller. Han som ble truffet måtte til legevakta og greier. Måtte sy sting inni nesa. Kan faktisk ikke huske noe jeg har gjort med læreren min. Det evrste var vel på en sykkeltur hvor det var litt smalt for å komme opp på et fortau. Kunne ha venta, men det gadd jeg ikke, så jeg bare gå på og da hører jeg fra læreren: "Å!! Herregud!!" Sykla bare vekk som pokker. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Vi har hatt mange voldelige, om man kan kalle dem det, lærerer. Hun ene var en dame godt oppi 50 årene av den gamle skolen som ikke taklet fnising, småsnakk eller andre former for lyd i timen. Den ene gangen endte det med at hun kastet en bok (et stort leksikon faktisk) i hodet på ei jente i klassen og begynte å grine og gikk ut av klasserommet (læreren altså). Han andre var gymlæreren vår, som egentlig ikke var lærer, men snekker. Han hadde jobbet som lærer i et halvt år, men han hadde ingen form for ped. Når en i klassen stakk av fra en klassetur sprang læreren etter ham og tok en skikkelig sklitakling på ham slik at han trynte i asfalten. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Vi har hatt mange voldelige, om man kan kalle dem det, lærerer. Hun ene var en dame godt oppi 50 årene av den gamle skolen som ikke taklet fnising, småsnakk eller andre former for lyd i timen. Den ene gangen endte det med at hun kastet en bok (et stort leksikon faktisk) i hodet på ei jente i klassen og begynte å grine og gikk ut av klasserommet (læreren altså). Han andre var gymlæreren vår, som egentlig ikke var lærer, men snekker. Han hadde jobbet som lærer i et halvt år, men han hadde ingen form for ped. Når en i klassen stakk av fra en klassetur sprang læreren etter ham og tok en skikkelig sklitakling på ham slik at han trynte i asfalten. 7960112[/snapback] LOL.. syke lærarer.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 var vel da jeg gikk i andreklasse, jeg var ganske ilter, og ble fort sint . men ivvertfall, så hadde jeg en krangel med læreren min, over ett eller annet jeg hadde gjort. Men jeg syntes ikke det var riktig, så jeg ble skikkelig sur. og etter litt diskutering, så slo jeg henne alt jeg kunne på venstre auge Væta jeg fekk kjeft da. hehe. Etter det sluttet jeg å få så mye kjeft når jeg hadde gjort noe Jeg kasta også en snøball på henne en annen gang også, så hun fikk et blått auge Men hun var egentlig ganske grei Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg kasta også en snøball på henne en annen gang også, så hun fikk et blått auge 7960168[/snapback] Det gjorde eg og, men ho fekk ikkje blått øye.. Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 har hatt lyst til å slå læreren mange gang i ansikte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå