xD^^ Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Bare vent. Han kommer nok og besøker deg privat. Og han har nok med noe værre enn en ishockeykølle da ... Lenke til kommentar
hauska Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 En i klassen min ble slått ned av lærer med vilje. Vi var kanskje litt bråkete den timen, men han som læreren slo satt rolig og gjorde det han skulle, men ble bare plutselig slått rett i hodet av læreren. Han fløy ned fra stolen og på gulvet. Læreren sa at han hadde en dårlig dag og slapp unna med det Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg håper du gir fyren blomster eller noe? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Å slå en elev rett ned, er kanskje litt drøyt. Men at en lærer setter en helt vill elev på plass, ser jeg ingenting galt i. Lærerene tør nesten ikke snakke til elevene lenger, fordi de blir jo anmeldt kjappere enn man kan si 'stille'. Altså, lærerene skal ikke bare lære oss om fagene, vi skal jo lære folkskikk også. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det er jeg helt enig i, NorthGarden. Elever er jo så bortskjemte, og truer med saksøking så fort noe skjer. Å slå er selvsagt ikke akseptabelt, men en liten ørefik fra tid til annen er bare sunt. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 En gang hadde jeg en kinaputt (tigerskott) å så sa jeg til lærern "her er en sigar til deg siden du er så snill" han sa "takk" og jeg tente den for han etter noen sekunder gikk det opp for han men da var det for sent kinaputten smalt i kjeften på han og 3 tenner fløy ut + at leppa hans ble helt herpa han spurte meg hvorfor jeg gjorde det jeg sa bare "lol" Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 En gang hadde jeg en kinaputt (tigerskott) å så sa jeg til lærern "her er en sigar til deg siden du er så snill" han sa "takk" og jeg tente den for han etter noen sekunder gikk det opp for han men da var det for sent kinaputten smalt i kjeften på han og 3 tenner fløy ut + at leppa hans ble helt herpa han spurte meg hvorfor jeg gjorde det jeg sa bare "lol" 7951770[/snapback] Ka idiot du har som lærer da? ... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 En gang hadde jeg en kinaputt (tigerskott) å så sa jeg til lærern "her er en sigar til deg siden du er så snill" han sa "takk" og jeg tente den for han etter noen sekunder gikk det opp for han men da var det for sent kinaputten smalt i kjeften på han og 3 tenner fløy ut + at leppa hans ble helt herpa han spurte meg hvorfor jeg gjorde det jeg sa bare "lol" 7951770[/snapback] Yeah.. Rigth. Jeg tok med meg kniv å stakk ned alle på skola. Av en eller annen rar grunn har jeg store problemer med å tro på akkurat det dærre. Det verste jeg har klart å gjort mot en lærer med et uhell må vel være en gang da vi spilte fotball i skolegården også klarte jeg å sparke ballen i hendene til klasseforstanderen min som tilfeldigvis spiste lunjs akkurat da. Det ble litt grisete. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Neida, det jeg skrev skjedde virkelig Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Neida, det jeg skrev skjedde virkelig 7951844[/snapback] Ja og du er skikkelig tøff Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 En gang hadde jeg en kinaputt (tigerskott) å så sa jeg til lærern "her er en sigar til deg siden du er så snill" han sa "takk" og jeg tente den for han etter noen sekunder gikk det opp for han men da var det for sent kinaputten smalt i kjeften på han og 3 tenner fløy ut + at leppa hans ble helt herpa han spurte meg hvorfor jeg gjorde det jeg sa bare "lol" 7951770[/snapback] Haha Jeg helte metanol i kafféen til læreren, så drakk han det og ble blind. Vi lo av det etterpå. Han skjønte jo at det var en spøk, selv om jeg kanskje gikk litt langt. Han jobber ikke som lærer lenger, da han ikke kan se. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Det verste jeg har klart å gjort mot en lærer med et uhell må vel være en gang da vi spilte fotball i skolegården også klarte jeg å sparke ballen i hendene til klasseforstanderen min som tilfeldigvis spiste lunjs akkurat da. Det ble litt grisete. 7951830[/snapback] Det e bra.. eg og får prøva på d:P Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 apropos tigerskott og lærere.. et par kammerater av meg gjorde det store i 10'ende klasse.. alså: på ungdomskolen der jeg gikk, hadde vi en inspektør med initialer A.H(hmm. adolf hitler tenker du? nesten riktig, oppførte seg som han værtfall), han var hele skolens "skrekk" og nølte ikke et sekund med å gi deg en ørefik. værtfall.. en stille vårdag ble det plutselig ikke fullt så stille lenger :O et par kammerater av meg hadde meg seg en pakke tigerskot på skolen. forsikra seg om at inspektør A.H var på kontoret sitt(alene), og fyra på 4 tigerskott og kasta inn dit, og løp fort som vinden! skal si det skrangla bra hørte ikke bare smellet helt til andre enden av bygget, men også banninga til inspektøren, og døra hans som spratt opp, og han kom løpende nedover gangen.. skal si det ble fart i gubben gitt for å si litt kort om åssen konsekvenser de fikk for det: kan vel si det sånn, tror nok ikke de skal satse på å søke noe annet en på særskildt grunnlag Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Minner meg om uken etter nyttår i år. En kompis av meg satt og kastet Tundere (batteri som er splittet) ut vinduet i klasserommet, i spansktimen. Når det smalt snudde læreren seg, men hun fant det aldri ut. "Hva at det forno?" (med spansk-norsk aksent) Vi holder til i 3. etasje. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 "Hva at det forno?" (med spansk-norsk aksent) 7951983[/snapback] hørre det for meg.. vi har også ein lærer med utenlansk aksent som kjefter enn del:P Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Gi lærern din en vin eller noe likende iallefall så blir han ikke sur på deg for evig iallefall Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg spurte faktisk læreren min i tiende klasse om jeg kunne få slå han ned. Det kunne jeg, hvis han fikk slå tilbake. Ungdomsskolen var gøy. ^_^ Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Gi lærern din en vin eller noe likende iallefall så blir han ikke sur på deg for evig iallefall 7953461[/snapback] Så kommer han dritings på skolen og skambanker deg ... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei.. I dag hadde vi gym og det blei ganske mye skubbing når vi hadde land hockey og plutselig skulle eg slå alt eg kunne.. Eg var ganske nerme veggen så når eg slo blei kølla ført opp veggen og midt i trynne hans.. Knuste brillene og nasen(knakk den). Så fôr han på legevakten så me gjøre ingenting etterpå.. Du sko sitt. Blode rant så faen å så akkurat læreren, koffer ikkje ein i klassen!! ainstainy 7949009[/snapback] det føltes litt godt, ikkesant Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Slapp av, det hadde vært verre dersom du slo ned mattelæreren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå