Gå til innhold

Ops.. Slo læreren i tryne. Egne opplevninger?

ainstainy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal jo absolutt ikke ha noe å si på karakteren om en er uheldig å skader læreren under gym-timen. Innstatsen det står på! Si unskyld og at det var et uhell.

edit: Var i alle fall det min lærer sa til meg da jeg sendte frisbee'en rett i ansiktet hans.

Endret av zeltex
Lenke til kommentar
Hei..

I dag hadde vi gym og det blei ganske mye skubbing når vi hadde land hockey og plutselig skulle eg slå alt eg kunne.. Eg var ganske nerme veggen så når eg slo blei kølla ført opp veggen og midt i trynne  hans..  Knuste brillene og nasen(knakk den). Så fôr han på legevakten så me gjøre ingenting etterpå.. Du sko sitt. Blode rant så faen å så akkurat læreren, koffer ikkje ein i klassen!! :p

ainstainy

7949009[/snapback]

Det er sånn passe eid:P

like bra som da en i klassa mi kasta en hammer i bakken i sinne og den spratt opp og sneia hue til vikar dama. deretter ble hu slått midt i trynet av eleven som pælma hammeren. hu begynte og grine og forsvant. etter det har hun ikke vært å se på verken skola eller noen annen plass :p

Lenke til kommentar

En jente jeg kjenner/kjente slo ned læreren med en jernstang...med vilje. Hun fikk ikke noen dårligere karakter, men hun fikk til gjengjeld en del problemer med politiet, da.

Selv har jeg bare blitt skadet av lærere. For eksempel en gang vi spillte volleyball og læreren måtte være med på det ene laget for at det skulle gå opp. Plutselig kommer han løpende baklengs mot meg, og i det han trekker armene tilbake for å ta i mot ballen treffer albuen hans nesen min litt vel hardt og jeg går rett i bakken. Men jeg blødde på de hvite klærne hans som hevn, da.

Lenke til kommentar
En jente jeg kjenner/kjente slo ned læreren med en jernstang...med vilje. Hun fikk ikke noen dårligere karakter, men hun fikk til gjengjeld en del problemer med politiet, da.

Selv har jeg bare blitt skadet av lærere. For eksempel en gang vi spillte volleyball og læreren måtte være med på det ene laget for at det skulle gå opp. Plutselig kommer han løpende baklengs mot meg, og i det han trekker armene tilbake for å ta i mot ballen treffer albuen hans nesen min litt vel hardt og jeg går rett i bakken. Men jeg blødde på de hvite klærne hans som hevn, da.

7949633[/snapback]

En venn av meg spyttet på gym-læreren fordi han fikk 4 istedenfor 5 :!: , var ikke så farlig pga læreren sluttet samme året

Lenke til kommentar

En jeg kjenner fikk nok av norsklæreren på GK som vi alle hatet at på vei ut midt i timen knelte han ned foran læreren, strakk ut armen så langt han kunne og viste fingeren til hun, så gikk han ut av klasserommet... Læreren bare stod der og så forstrekket ut. Ahh han gjorde det ingen av oss turte :)

Lenke til kommentar

En gang fikk jeg nedsatt for å skrive dialekt på forumet. :roll:

Men tilbake til topic, det at dere sier at dette kanskje går ut over karakteren er nok bare tull. Jeg vil nesten gå så langt som å i at det er læreren sin egen feil.

Gym-karakteren er delt opp i 4 deler:

1. Kunnskap

2. Ferdighet

3. Evne til å unngå slag mot gymlærer

4. Innsats og samarbeid

Bare å slå opp i læreplanen, står der...

Kunnskapene til læreren kan ikke være særlig stor der. Han kunne plassert seg annerledes slik at han ikke var i fare for spillets gang.

Lenke til kommentar

Jeg og to andre nektet å synge i musikktimen på barneskolen. Læreren Anette slo med ei bok, og jeg satt nærmest. Mitt i huet. Anette løp ut av klasserommet, og gråt. Feit var hun også. Bælfeit, faktisk. Vi ble utrolig nok sendt til rektor, men der fikk vi kringle og Fanta. Anette fikk sparken uka etterpå.

Lenke til kommentar
jeg fikk stryk en gang da jeg misten en 20 kg vekt på tåa til lærern, den knuste....var helt flat

7949371[/snapback]

Sikker på at det var derfor du fikk stryk?

7949399[/snapback]

ja han sa det, hadde 4 fra før

7949431[/snapback]

Du kan ikke få styrk pga det da, snakk med læreren din.

Lenke til kommentar

:evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...