UrgeLoL Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Dette må bare alle sammen se! Dette er garantert ett av årets beste action spill! Video Review! Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 har faktisk ikke sett en eneste film fra spillet i det hele tatt, bare noen få screens. og sånn skal det være til jeg har spillet i hånda ^^ Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Virker lovende dette. Ser frem til å raise hell as kratos igjen :-D Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Æsj, hvorfor solgte jeg PS2'en min <3 god of war Endret 15. februar 2007 av Saykin Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hvorfor måtte playstationen min gå i stykker nå!? Jeje.. får vel bare låne en ps av en kompis, for dette spillet skal spilles til disken fysisk går i stykker! Endret 15. februar 2007 av Fettgnomen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ayay ay, påtide å blåse støvet av God of War og fullføre det, har støva ned i det siste sammens med PS2en, men nå ser det ut som det kan bli liv igjen i den. Lenke til kommentar
freke Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvorfor måtte playstationen min gå i stykker nå!? 7949616[/snapback] Ey? Jeg har fra sikre kilder (Avean) at ps aldri går i stykker. Faktisk den eneste konsollen som er laget som er 100% ufeilbarlig. Ergo, du lyver ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå