kenhars Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Får ikke spilt av mp3 i openSuse 10.2. Har amarok og XMMS som spillere men de vil ikke spille av. Vet det er plugin problemer men jeg vet ikke hva jeg skal installere. Er det noen som har tips? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) mp3 avspillingsstøtte er ikke inkludert i de fleste store distroer pga (mulige) problematiske lisensrettigheter. Finnes flere guider for å legge inn .mp3 avspillingsstøtte i OpenSuSE. Her et et par sider med løsninger fra en.opensuse.org sidene: Restricted_Formats#MP3 User:Xenmaster#MP3 support for XMMS any of them should do... Endret 15. februar 2007 av olefiver Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hva med ubuntu 6.10 da? Prøvde sudo apt-get install gstreamer0.8-plugins men den gir bare feilmld i Rthmbox . Har også prøvd Easy Ubuntu men den laster bare ned codecer, virker ikke som de blir instalert. Forslag? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Mange på forumet foreslår Automatix eller Automatix2 (litt usikker på om jeg har stavet riktig). Skal visst nok lett ordne mp3 avspillingsstøtte etc. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Mange på forumet foreslår Automatix eller Automatix2 (litt usikker på om jeg har stavet riktig). Skal visst nok lett ordne mp3 avspillingsstøtte etc. 7952883[/snapback] www.getautomatix.com Lenke til kommentar
comicz Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 https://help.ubuntu.com/community/RestrictedFormats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå