Theoneask Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Heisann. I ei skuleoppgåve er eine delen å bruke Jacob Nielsen sine 10 tommelfingerreglar, til å vurde ei heimeside. Eg har fått som oppgåve å ta dei fem første. Ligger i skjult tekst. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1. Visibility of system status The system should always keep users informed about what is going on, through appropriate feedback within reasonable time. 2. Match between system and the real world The system should speak the users' language, with words, phrases and concepts familiar to the user, rather than system-oriented terms. Follow real-world conventions, making information appear in a natural and logical order. 3. User control and freedom Users often choose system functions by mistake and will need a clearly marked "emergency exit" to leave the unwanted state without having to go through an extended dialogue. Support undo and redo. 4. Consistency and standards Users should not have to wonder whether different words, situations, or actions mean the same thing. Follow platform conventions. 5. Error prevention Even better than good error messages is a careful design which prevents a problem from occurring in the first place. Problemet er at eg ikkje er heilt med på korleis dette skal brukast i ei nettside. Til punkt nr 1 har eg hittel skreve: Sidan dette er snakk om ei internett side finner vi ut om systemet ( nettsida ) er oppe å går, berre med å prøve og gå innpå den. Dersom sida laster og vi kjem innpå, veit vi at det virker. Dersom sida ikkje laster veit eg at systemet ikkje er i orden. Ein sånn error er då vanlig. «Du prøvde å gå til adressen http://www.eitelleranna.no/, som er utilgjengelig for øyeblikket. Kontroller at nettadressen (URLen) er skrevet riktig og prøv så å oppdatere siden.» Dette gjer derimot dårlig informasjon om kva som er gale. Blir dette rett? Kom gjerne med tips til korleis eg skal gjer dette. Visst den er heilt feilposta, sei frå so eg kan sei det til ein moderator. Lenke til kommentar
attach Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Slik jeg ser det er regelen mer omfattende enn kun det systemtekniske. Den gjelder nok også spørsmål som blant annet "hvor er jeg", "hva er dette" og "hvordan fungerer dette". Da tenker jeg i forhold til alle elementer på ei nettside. Beklager det korte svaret, men jeg er litt bortheftet akkurat nå. Endret 15. februar 2007 av attach Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Akkurat ja. So eg skal komme med eigne meiningar om korleis eg synst ting fungerar og då? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå