Ghaundan Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hitman har godt utbytte syns jeg. Splinter Cell også. GeoW, noen bra, noen dårlige. Drepe 10k folk? For mye syns jeg, å drepe noen på spesielle måter er forsåvidt greit. Men titusen krever tid, ferdighet er kun med på å bestemme hvor lang tid det vil ta. Liker heller ikke "bli nummer 1 på leader board". Det fører til så mye dumt, som inflasjon pga folk som utnytter/booster bare for å få noen achievement poeng. Folk gjør det nok allerede, å gi dem en ekstra grunn blir bare for dumt =/ Multiplayer achievements er ofte ikke så god syns jeg, rett og slett fordi det kommer ann på hvem man spiller med og mot. Og achievements som også krever endel flaks syns jeg også er latterlig dumt. Drepe 3 med 1 granat i multiplayer? Ja, kunne nok greid det om jeg fikk noen kompiser til å klumpe seg sammen, men vanlige spillere sprer seg vanligvis slik at det er umulig å få det til. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Ghost Recon, første spillet som kom til 360`en. Det var den slik at i MP når du drepte en kar som hadde drept vanvittig mye folk. Så fikk du en Achievment for og ta han som hadde den "spesielle" Achievment. Synes det var fett, da fikk du litt kreditt for og knuse en flink kar Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 saints row tar funksjonen veldig god hvis jeg prøver å få ta i alle i call of duty 2, så må jeg bli lagt inn på galehus Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Ghost Recon, første spillet som kom til 360`en. Det var den slik at i MP når du drepte en kar som hadde drept vanvittig mye folk. Så fikk du en Achievment for og ta han som hadde den "spesielle" Achievment. Synes det var fett, da fikk du litt kreditt for og knuse en flink kar 8730495[/snapback] Assassin tenker du på? Så og si alle hadde jo den en uke etter den "kom ut." Var temmelig dårlig han jeg drepte for å få den achievementen :!: Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 saints row tar funksjonen veldig god hvis jeg prøver å få ta i alle i call of duty 2, så må jeg bli lagt inn på galehus 8730724[/snapback] Call of Duty 2 er jo ikke så vanskelig vel.. Prøv å ta alle i 3-ern, så snakkes vi om 1 år. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 det er noen av de siste delene i missions i cod2 som er saa sabla vanskelig. :/ :crazy: har 500G i cod2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Crackdown er et spill som bruker ach. på en bra måte syns jeg. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 eg synas at TDU har mange Achievment det gjør at du spiller mer selv om du egentleg er ferdig, GRAW er også bra med Achievmenta sine . SC.DA er verre fordi det er berre te å fulføre hard mode og finna noen noobs på live og knusa dei. Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 The Godfather Achievments er jo greie, derimot å få sprengt alle safene i spillet. Kan jo ta litt tid å finne alle Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Liker heller ikke "bli nummer 1 på leader board". Det fører til så mye dumt, som inflasjon pga folk som utnytter/booster bare for å få noen achievement poeng. Folk gjør det nok allerede, å gi dem en ekstra grunn blir bare for dumt =/ 8730172[/snapback] I GRAW2 ble det holdt en konkurranse like etter launch, Ubisoft resettet leaderboardene og det var om å gjøre å komme høyest innenfor tidsperioden konkurransen var i gang. Og konkurransen ble (selvfølgelig) vunnet av en jukser Håper Ubisoft tar lærdom av dette. Lenke til kommentar
xChrizzy Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Dead Rising, Gears of War er bra, lette/vanskelige/variasjon. Et spill som er driiiit lett å få 1000G er Need For Speed Most Wanted. Colin McRae og TombRaider Legend er også ganske raske. Forza 2 er litt stress, pluss COD 3 Hørt at Fifa 07 er vanskelig også. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 fifa 07 er ikkje så vanskelege men tar lang tid Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Likte spider-man og gears of war sine achievements ganske bra. Forza 2 sine er også bra men litt vansklig. Overlord er sånn passe du kan få de flese bare med å spille gjennom spillet men så er jo det sånn "gå fritt rundt omkring "spill så achievements til det er helt ok uten om online delen så klart. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 verste spillet engående Achievements er Ninety-Nine Nights. Verste spillet å få ach på. Er det eneste spillet er har 0G på. Får ikke en dritt til. Frustrende Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 "Found 100 Nirnroots". Wow, kult! Liker det sånn det er nå, men er litt enig i at det kunne ha vært noen sånne kanskje. Enkelte av achievementene gir litt mye poeng. For eksempel "escaped the imperial severs" som gir 50 GP. 8718868[/snapback] Lurer nesten på om jeg skal skaffe meg Oblivion til xboxen bare for å booste gamerscoren min litt, som bare er latterlige 520 poeng! Men så var jo Oblivion på PC noe av det kjedeligste jeg har spilt, så kanskje ikke ... Achievements på Guitar Hero II, Gears of War og Dead Rising er jeg hvertfall veldig fornøyd med. Jeg smilte hvertfall fra øre til øre første gangen på Guitar Hero der jeg fikk 500 note streak på en sang og når jeg fikk 5 stjerner på alle sangene på Medium (er ikke så rask i fingrene). Neste jeg skal gå for er "Zombie Genocider" (kill at least 53,594 zombies) på Dead Rising Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 "Found 100 Nirnroots". Wow, kult! Du har vel ikke fått med deg at Oblivion skal forestille ett RPG og ikke et Adventure spill? Det burde vært flere slike Acievements som du snakker om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå