AtheusNor Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvilke spill synes dere tar best utbytte av achievment funksjonen? Lag gjerne en liten oversikt over spill dere synes var bra og ikke. BRA: Tony Hawk Project 8 - fantastisk bruk av funksjonen akuratt passe vanskelig. Gears of war - ------------------------"-------------------------------------- DÅRLIG: Need for speed: Carbon - alt for vanskelig(eller bare jeg som suger i dette? ) hadde ikke noe achievment før jeg gikk gjennom spillet Kom med deres meninger! :!: Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 verste er kameo. fårs så og si alle med en gang du har klart spillet, pgr er ganske bra syns nå jeg Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Beste bruk av Achievements mener jeg er PGR3, TDU og Saints Row...mange små achievements som forlenger spillene betraktelig. Spill som har størsteparten av ach fokusert på SP setter jeg pris på. Verste eksempelet er Perfect Dark Zero. PD0 var mer eller mindre kun fokusert på MP, noe som fort ødelegger spillopplevelsen online da mange kun spiller for ach. Likte heller ikke FN3 og King Kong sine, da det stort sett ikke var annet å gjøre enn å spille gjennom for å få full pott. Endret 15. februar 2007 av BioNor Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Beste må vel være GeoW, mange som er enkle å ta, noen middels og noen som er extremt vanskelig å få tak i med det første: blandt annent 10000 kills in ranked match overall. Skal spille en del for å ta den ja Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Liker spill som tvinger deg til å gjøre mest mulig i spillet, ting man ellers ikke ville ha gjort etc. Gir spill mye større varighet. Et eksempel på dette er Saints Row og Dead Rising. Også spill som gir achievements hvor det er lagt hovedvekt på SP er bra, da jeg ikke spiller MP så ofte. Finnes mange eksempler på dette. Liker som sagt ikke spill der de fleste achievementsa unlockes gjennom MP som PD0. Ei heller spill som krever at man gjør spillet om igjen på alle mulige vanskelighetsgrader (Dø Bullet Witch) Vanskelig å si hvilken som er best, men THP8 og Saints Row er høyt på lista. På bunn må jeg nok si Fifa Road to Worldcup 2006 (eller hva det heter). Har kun 5 achievements og kan unlockes i løpet av et par timer. Lenke til kommentar
Mrtn Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Dårlig: FEAR, sinnsvakt vanskelige achievements. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Madden 06 er iallfall på den dårlige siden, nesten halvparten av poengene fås ved å fullføre 30 år i karrieremodus. Det er alt for mye. Endret 15. februar 2007 av CheX Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Oblivion, GeOW, Pgr3 og PES6 er bra/greie LOTR: BFME, FIFA07, PD0 og delvis Table Tennis er dårlige/for vanskelige Endret 15. februar 2007 av Gotham Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Synes Splinter Cell og Test Drive Unlimited har de "beste" achievementene, ingen er umulig å få 1000 på, men krever at du setter deg inn i spillet og spiller det en god del. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Prey King Kong achievements <3 Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Synes Oblivion og Crackdown sine er bra. Achievementsene til Perfect Dark Zero er helt elendige. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Bra: Dead Rising. Mange mindre achievements, deriblant mange morsomme. Dårlig: King Kong. Kort spill, der alt er oppnådd ved én gjennomspilling. Elendig: Perfect Dark Zero. Mange krever at du spiller timesvis hver dag for å oppnås, noe som er umulig med et så traurig spill. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Spill der achievmentene krever annet enn å bare spille storymoden liker jeg. Oblivion, King Kong osv, har KJIPE achievments, da det kun går på å runde spillet. GRAW og GRAW 2 har jævlig kule achievments. Achievments skal være vanskelige, en skal jo oppnå noe. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Spill der achievmentene krever annet enn å bare spille storymoden liker jeg. Oblivion, King Kong osv, har KJIPE achievments, da det kun går på å runde spillet. GRAW og GRAW 2 har jævlig kule achievments. Achievments skal være vanskelige, en skal jo oppnå noe. 8715196[/snapback] Jeg synes ikke online-achievements er noe bra, ei heller achievements relatert til leaderboards som i GRAW1, idioti. Hvorfor? Hva som kreves for å oppnå achievementene kommer helt ann på motspillernes dyktighet. Mange achievementhorer "booster" jo bare også, dvs de bytter på å drepe hverandre o.l. Dette forekommer spesielt ofte når folk prøver på leaderboard-achievements Jeg gir tommelen opp for sinlge player-achievements, der er vanskelighetsgraden den samme uansett, og juksing er det lite av. Endret 27. mai 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Oblivion, King Kong osv, har KJIPE achievments, da det kun går på å runde spillet. Oblivion har jo knallbra achievements da. Hvordan kan du si de er kjipe? For å ta absolutt alle achievementsene må du klare absolutt alt i spillet, noe som tar mange titalls timer. Vil ikke akkurat si det er et dårlig opplegg.. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Fight Night 3 er ganske dårlig. Ingen Online-matches achievements. Har man funnet ut hva Microsoft har tenkt å bruke achievmentpoints til? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Gears har bra. Håper GTA 4 har mange tøffe acheivements. Hidden packages osv. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har man funnet ut hva Microsoft har tenkt å bruke achievmentpoints til? 8715987[/snapback] ? Gamerscore-systemet er bare et opplegg som er underholdende og gir ekstra liv til spillene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Oblivion, King Kong osv, har KJIPE achievments, da det kun går på å runde spillet. Oblivion har jo knallbra achievements da. Hvordan kan du si de er kjipe? For å ta absolutt alle achievementsene må du klare absolutt alt i spillet, noe som tar mange titalls timer. Vil ikke akkurat si det er et dårlig opplegg.. Oblivion har KJIPE Achievements jo. Man trenger da ikke noen Achievement for hver gang man gjør ett oppdrag, man får jo belønning i selve spillet! Achievementene er også altfor "rett fram", kjedelige og får ikek folk til og utforske flere sider av spillet! Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 på FEAR får vi bare 5 poeng for feks å drepe 50 personer med et visst våpen, men i oblivion får vi 30(?) bare for å ranke opp i en guild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå