Bjorneviken Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 hei! har lyst og begynne og trene benkpress uten Protein eller doping så jeg kaller det:P er det noen som har noen programm som fungerer bra ? bare sleng inn noe så skal eg testa da TAKK TAKK Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvis du er på jakt etter programmer så kryr det av dem. Se nøye etter på trenings forumet, eller www.iform.com eller www.iform.no. Husker ikke hvilken. Lenke til kommentar
olestav Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Eg har trent benk et halvt år nå og har gått fra å makse 70 t 120 uten bruk av proteiner, creatin eller annet "juks" som eg kalle det. På repitisjoner har eg gått fra 50 t 85 kg.. Programmet: 8reps,8reps,6reps og 6 reps.. altså 4 sett. I tillegg tar eg skråbenk nedover med 3x8reps og skråbenk oppover(denne me manualer) og denne tar eg og 3x8. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Øøøh, er det ingen som har den fjernaste peiling på begrepet "ernæring" eller? Utan protein eller creatin? Og for å i det heile tatt å kalle det doping må ein jo vere heilt målbo... Protein = kroppens byggesteinar, utan protein, ingen musklar... Kva eter du då om du ikkje vil ha i deg protein? Gras kanskje? Kjøt kan du vertfall ikkje ete. Creatin er ei aminosyre som finnest naturleg i musklane dine, og som du får i deg gjennom maten. Du får i deg protein og creatin gjennom frukt og grønsaker, så einaste valget du har om du vil gå opp i benken utan det her blir vel, eøhæh... Høyrde eg R.I.P? Lenke til kommentar
olestav Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Her e d ikj sankk om proteiner i mat, men å ta pulver for å få i seg ekstra av disse "byggesteinene". Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Vennligst bruk søkefunksjonen, finnes mange tråder på dette temaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg