hitokiri Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvem skulle tro at det var LG som sto for noen av de mest spennende mobilene denne våren? Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 LG har bestemt seg for å gi menysystemet en sjanse, og lanserer nå sin første telefon basert på Series 60; KS10. LG JoY var vel LGs første telefon med S60. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 KS10 virker veldig interessant 2'4" skjerm og Symbian?.. Jatakk, begge deler (Ja jeg vet N73 og den kommende N76 har også 2'4".. Bare så det er sagt) Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 LG har bestemt seg for å gi menysystemet en sjanse, og lanserer nå sin første telefon basert på Series 60; KS10. LG JoY var vel LGs første telefon med S60. 7948708[/snapback] Er ikke LG Joy og KS10 den samme telefonen da? Ser i alle fall sånn ut på bildene i den andre artikkelen. Kan jo være at LG har funnet ut at de skulle lansere Joy i Norge og bare byttet navnet på den til KS10? Blir forresten ikke LG på meg, hehe. Liker Pradaen, men jeg har ikke god nok økonomi til noe slikt Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Er ikke LG Joy og KS10 den samme telefonen da? Ser i alle fall sånn ut på bildene i den andre artikkelen. Kan jo være at LG har funnet ut at de skulle lansere Joy i Norge og bare byttet navnet på den til KS10? Mulig. JoY ble lansert på Smart Phone Show i oktober, og LG har i så fall flyttet på flere av tastene så selv tror jeg det er snakk om to (veldig like) telefoner. Det er vel også litt rart å lansere en fire måneder gammel telefon og si den er ny? Noen som vet om det er en eller to telefoner? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Ja LG dytter ut mye kjekke telefoner for tiden. Det trenger vi siden nokia har vært i en bølgedal i 10 år nå samt at Sony nå ser ut til å falle i samme fella T.o.m samsung lager flotte telefoner LG :-) Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Fant ingen 'spennende' mobiler i den artikkelen der jeg, med forbehold om KS10 KU970/KE970 har jeg jo brukt endel selv og vet er bare dritt. "Prada" ser utrolig stor ut selv om designet er pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg