SuperLinn Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Har lenge hatt planer om å kjøpe Z720 når den nå snart kommer, men så dukket jo U600 opp ,. U600 har ikke 3G, men det er egentlig ikke så viktig for meg, ser ikke for meg at jeg kommer til å bruke det særlig mye, men den har til gjengjeld radio, noe Z720 ikke har. Så vidt jeg kan se så er det de to tingen som skiller U600 og Z720, stemmer det eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Hvilke av disse tlf er beste? og stemmer det at ingen av de har fotolys/blitz? Endret 15. februar 2007 av SuperLinn Lenke til kommentar
j_e Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har lenge hatt planer om å kjøpe Z720 når den nå snart kommer, men så dukket jo U600 opp ,. U600 har ikke 3G, men det er egentlig ikke så viktig for meg, ser ikke for meg at jeg kommer til å bruke det særlig mye, men den har til gjengjeld radio, noe Z720 ikke har. Så vidt jeg kan se så er det de to tingen som skiller U600 og Z720, stemmer det eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Hvilke av disse tlf er beste? og stemmer det at ingen av de har fotolys/blitz? 7948521[/snapback] u600 er best vist du ikke vil ha en mobil med umts og hsdpa da er z720 best. har du lest om samsung f700? den er bra har litt lyst på den jeg:) Lenke til kommentar
SuperLinn Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Trenger ikke umts og alt det der, heller egentlig mye mot u600 nå, det eneste som gjørt at z720 fortsatt frister er at den kommer først. Blir rastløs av tanken på å måtte vente helt til april på u600. F700 er veldig kul, men er det ikke den som ikke kommer til Norge? og den er jo veldig lik ett par av HTC modellene. Lenke til kommentar
j_e Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Trenger ikke umts og alt det der, heller egentlig mye mot u600 nå, det eneste som gjørt at z720 fortsatt frister er at den kommer først. Blir rastløs av tanken på å måtte vente helt til april på u600. F700 er veldig kul, men er det ikke den som ikke kommer til Norge? og den er jo veldig lik ett par av HTC modellene. 7956701[/snapback] har jo ikke noe å si om mobilen ikke komer til norge bare den kan brukes i norge. det er litt vanskeli med en mobil med et språk man ikke forstår men det går fint når man blir vant til mobilen. jeg har lyst på samsung b600:) ligger ut vidio av samsung b600 på youtube.com du finner også flere vidioer av samsungs nye mobiler på youtube.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå