Bakkem Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 I går kveld/natt stod pcen på mens jeg satt å så på TV. Når jeg så skulle inn på pcen kom det opp masse feilmeldinger, blandt annet fra azureus om at harddisken ikke funket som den skulle... Restartet pcen, og alt ble fint igjen... Senere forsvannt plutselig D og E partisjonene (det er samme HDD) mine, og halvparten av programmene mine funket plutselig ikke.. Så nå sitter jeg her med min ene harddisk, uten musikken min, filmene mine, seriene mine, de 17 sesongene med simpson og enkelte spill... Er disken ødellagt for godt, eller er det noe jeg kan gjøre? Har allerede prøvd å ta inn ut ledningene til disken, funket ikke. Finner disken i bios, men det står 0 mb på alt. Hvis disken er ødellagt, ville det vært mulig og få reddet filen som lå innpå hos en databutikk, og isåfall, er dette dyrt? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) I går kveld/natt stod pcen på mens jeg satt å så på TV. Når jeg så skulle inn på pcen kom det opp masse feilmeldinger, blandt annet fra azureus om at harddisken ikke funket som den skulle... Restartet pcen, og alt ble fint igjen... Senere forsvannt plutselig D og E partisjonene (det er samme HDD) mine, og halvparten av programmene mine funket plutselig ikke.. Så nå sitter jeg her med min ene harddisk, uten musikken min, filmene mine, seriene mine, de 17 sesongene med simpson og enkelte spill... Er disken ødellagt for godt, eller er det noe jeg kan gjøre? Har allerede prøvd å ta inn ut ledningene til disken, funket ikke. Finner disken i bios, men det står 0 mb på alt. Hvis disken er ødellagt, ville det vært mulig og få reddet filen som lå innpå hos en databutikk, og isåfall, er dette dyrt? 7948520[/snapback] GetDataBack redder kanskje dataene dine, ja, det er dyrt å gjøre det med via nettbutikk, krever flere 1000 kroner for å reddet dataene dine. alhberg, wintek og ibas.no gjør slike jobber... Endret 15. februar 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
pfviv Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hei. Du kan prøve med ett "Disk Recovery Tools" som leter igjennom disken din etter filer og partisjoner. Du finner slike programmer ved og søke på Goole. Og levere inn disken til reperasjon er ikke og anbefale, det er meget dyrt. Jeg tror ikke jeg hadde gjort det når disken er full av ting og tang fra Azureus FyFy Ivan Endret 15. februar 2007 av pfviv Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Kk, så det er faktisk en sjangse for at data recovery programmer kan finne filene selv om harddisken er kræsjet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå