superted81 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Noe som vet om steder man kan finne frilans fotografer på forskjellige steder i Norge? Finnes det en møteplass, markedsplass eller lignende? På forhånd takk.. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Noe som vet om steder man kan finne frilans fotografer på forskjellige steder i Norge? Finnes det en møteplass, markedsplass eller lignende? På forhånd takk.. 7948491[/snapback] Er vel en del som er på foto.no tenker jeg. Andreas Lenke til kommentar
Laronja Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hva slags type frilansfotografer er det du tenker på da? Jeg og sambo er frilansefotografer og holder ofte til på forums for politiscannere og slikt Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Foto.no, Frilans.no, fotojournalisten.no Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Hva slags type frilansfotografer er det du tenker på da?Jeg og sambo er frilansefotografer og holder ofte til på forums for politiscannere og slikt 7948911[/snapback] Ikke nyhetsfotograf Jobber i ett forlag som utgir en del magasiner o.l. som av og til trenger å kjøpe bilder tatt i Norge, av f.eks byer, serverdigheter, butikker etc. Skal sjekke linkene! Much obliged! Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Sjekk ut bildedatabasen til Luth.no. De har avtale med mange frilansfotografer i Norge LINK Endret 20. februar 2007 av kattekwinnen Lenke til kommentar
nyland Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Er du på jakt etter bilder så er jo muligheten stock bilder ? Link Lenke til kommentar
bobbyb Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Sjekk ut Frilansguiden.no - der finner du flere hundre frilansfotografer over hele landet. Tjenesten er gratis å bruke. https://karrierestart.no/frilans/kategori/30-foto Her finner du f.eks. over 400 norske frilansfotografer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå