l_man Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Liker OCZ sitt utstyr som ram brikker, minnepinner o.l! Men jeg tror jeg holder meg til Logitech på mus fronten Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 En oppsiktsvekkende nyhet ved denne musen er "Thriple Threat"-knappen. Ett klikk på denne knappen resulterer i tre skudd Det der blir jo som å ha juks i enkelte spill, f.eks CS vil denne knappen bli oppsiktsvekkende hvis den funker ordentlig. Man kan vel prgramere inn et museklikk til å gjøre adskillig mer kompliserte ting enn 3 skudd på rad allerede i dag? Jeg vet ikke om det regnes som juks eller ikke dog. Ikke skjønner jeg hva som er så oppsiktsvekkende med 3 klikk på rad heller, jeg klarer fint å trykke 3 ganger på rad manuelt. AtW Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Man kan faktisk aktivere enkeltklikk i windows. Har vi ikke fulgt med i timen i dag?7948587[/snapback] Det var standard med slik i en versjon av Windows 98, men det ble slått av i neste. Noen filoperasjoner som f.eks rename er greit å kunne klikke på en fil uten å åpne den.Jeg bruker hjulet som dobbelklikk og det ble raskere å browse gjennom mapper, men jeg unngår mus med hard hjulknapp. Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Man kan vel prgramere inn et museklikk til å gjøre adskillig mer kompliserte ting enn 3 skudd på rad allerede i dag? Jeg vet ikke om det regnes som juks eller ikke dog. Ikke skjønner jeg hva som er så oppsiktsvekkende med 3 klikk på rad heller, jeg klarer fint å trykke 3 ganger på rad manuelt.7949948[/snapback] Det står på "feature" settet til musa at det er lettere å sikte når du ikke trenger å klikke med fingeren 3 ganger, men bare en gang. Selv har jeg lett etter musematte/museføtte kombinasjon lenge som er glatt når man flytter musen uten å trykke, og å trykke. Func surface 1030 + en halv slicksurf.com i hvert hjørne under musa er best hittil, selvsmørende og varer lenge. Teflon er bare tullball på plastikk så langt jeg har prøvd (CS Hyde). Prøvde de store (teflon?) føttene til logitech G5 på en tøymatte på netshoposlo og de var ikke værst det heller. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg personlig skyter ikke musa, så det er ikke mye hjelp i det for meg. Når jeg skyter med tastaturet slipper jeg unna problemet med at musa kanskje flytter på seg når man trykker hardt. Lenke til kommentar
whom Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Interessant. Kan man programmere musa til å la de tre klikkene gå raskere? Ville vært en stor fordel med pistol i CS... Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Vel, du kan jo ikke overstyre geværets evne til å skyte... Pistolen skyter så seint, at de tre trykkene bare blir til to skudd med USP. Så om du gjør den enda raskere, vil det kanskje bare bli ett skudd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå