Dahl Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 OCZ lanserer en mus beregnet for spillere, og beveger seg dermed inn i et hittil ukjent marked for selskapet. Les mer Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 fett det ;D selv om jeg ikke gidder kjøpe den. iallfall ikke før denne går i stykker Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Dette er nøyaktig den samme musa som jeg har hatt i snart et halvt år, bare med et bitte litt annet design... Det skuffer av OCZ å kopiere A4-tech, av alle ting... Lenke til kommentar
hds Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 En oppsiktsvekkende nyhet ved denne musen er "Thriple Threat"-knappen. Ett klikk på denne knappen resulterer i tre skudd Det der blir jo som å ha juks i enkelte spill, f.eks CS vil denne knappen bli oppsiktsvekkende hvis den funker ordentlig. Musa var knallstøgg også Musens DPI kan stilles inn på seks forskjellige nivåer - 400, 800, 1200, 1600, 2000 og 2500. Rullehjulet har et innebygget LED-lys som med fargekoder viser hvilken DPI du har valgt. Dette blir noe for enhver 14iss, sikkert noen omprogramerer så den blinker konstant og man får disko! Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Den triple-saken kan nok bli bra for CS-spillere om den fungerer skikkelig. Spørsmålet er om det er dét de har hatt i tankene, slik at mellomrommet mellom trykkene vil være optimalisert for CS, eller eventuelt mulig å stille på. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Forresten, med annet design mener jeg fargene... Og at musa mi har en slags grip-teip der denne er blå... Lenke til kommentar
haalo Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 er det bare jeg som synes at dette laser-greiene er noe tull? led tilbyr mer enn nok dpi (1800), og sporer faktisk bedre. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Synes den var litt stilig jeg.. Men skifter nok ikke ut Copperheaden med det første Lenke til kommentar
floolf Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Den ser ut til å ha "logitech-form" for større hender? Det er jo event. bra + at du har to knaspper tommelen, noe logitech i all sin opphøyde idioti har gått bort ifra. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg synes faktisk det er veldig praktisk å kunne bytte som jeg vil, og i feks Warcraft 3, og den typen spill, er det praktisk med 2500DPI, imens det er veldi praktisk med 600DPI i CS. Og det med lysshowene på musa er faktisk et faktum på mi mus Minste DPI er uten lys, så kommer det tre forskjellige farger, og så kommer det at det blinker mellom to av dem, og på den siste blinker det med en av de to andre fargene Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 2500dpi :O Men uansett så greier jeg meg fint med 1600dpi som jeg kan skru ned når jeg bruker den til f.eks cs Men den var langt fra fin :S Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jøsses. Bra av OCZ! Likte veldig godt den blåfargen Får håpe Corsair følger etter ^^ Bare bra å få mer variasjon på markedet ^^ Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Denne knappen kan også tenkes å være nyttig i vanlig PC-arbeid, for eksempel ved at man slipper dobbeltklikking. Man kan faktisk aktivere enkeltklikk i windows. Har vi ikke fulgt med i timen i dag? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Dette er nøyaktig den samme musa som jeg har hatt i snart et halvt år, bare med et bitte litt annet design... Det skuffer av OCZ å kopiere A4-tech, av alle ting... 7948448[/snapback] Har musa di slik tre klikk greie også? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jepp... Hvis ikke hadde den ikke vært nøyaktig lik Det er de samme DPI-instillingene også, selv om jeg sa 600DPI i et tidligere innlegg, men så sjekket jeg på boksen etterpå, og det er 400 som er det minste... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Unreal: Det blir ikke det samme. For da tvinges man til å klikke en gang hele tiden. Det er ikke alltid man vi gjøre det, derfor kan det sikkert være greit med en slik knapp også i windows. Lenke til kommentar
slempike Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 https://prisguiden.no/product.php?productId=55328 Ikke så veldig ulik? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det er jo akkurat den jeg har da, og jeg har link i signaturen min, bare siden jeg har sagt det samme hele tiden... men jeg er veldig enig allikevel Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Leifen18: Fungerer den tre klikksknappen bra i skytespill eller? Høres jo litt feigt ut. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg vet ikke helt hva dere forestiller dere, og i hvert fall ikke siden dere synes det høres feigt ut... Men den fungerer. Den har et opphold mellom hvert skudd på mellom 0,5 sek og 0,75 sek, tror jeg... Altså så seint at mellom hvert skudd rekker siktet å bli normalt igjen. Men den skyter feks bare to skudd med pistol (I hvert fall USP), da det miderste "skuddet" kommer for fort til at den kan skyte. Jeg eksperimenterte en del med denne da jeg fikk den, men jeg ble ikke så begeistret at jeg egentlig bruker den. Det hender den er praktisk, men stort sett kommer jeg ikke på at den er der, en gang... Jeg føler meg i hvert fall ikke overlegen med den Det merkelige (synes jeg) er at i windows funker den utmerket som dobbeltklikktast. Jeg trykker ett trykk, og det er ikke snakk om at du må vente 0,5 sek på at det andre trykket. Og du blir ikke plaget av et siste trykk. Med andre ord, akkurat som når en slår på den enkelttrykksfunksjonen Alt i alt er det en veldig grei funksjon, men ikke akkurat livsnødvendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå