AMDBunny Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hei Etter å ha lest på hardware og andre nettsider i over et år har jeg endelig bestemt meg for dette oppsettet: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=30855 Jeg beholder DVD-spilleren, tastaturet og 19"CRT-skjermen fra min svært gamle pc (se maskinvare nederst Siden denne skjermen klarer 1600x1200 i 85Hz, satser jeg på å spille BF2 og lign i denne oppløsningen. Hva syns dere om dette oppsettet? Endret 15. februar 2007 av AMDBunny Lenke til kommentar
Big_Mac Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 For BF2 og Fra Cry ville dette se helt og holdent stødig ut. GO FOR IT:) Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 For BF2 og Fra Cry ville dette se helt og holdent stødig ut. GO FOR IT:) 7951450[/snapback] Var vel ikke helt det han lurte på da Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Takk for tilbakemeldingen Big Mac Jeg er litt usikker på den cpu-viften jeg valgte. Er det noen bedre valg? Jeg ønsker en vifte jeg nesten ikke kan høre, samtidig som den kjøler godt og ikke koster flesk Ja, jeg har tenkt å overklokke E4300 litt Endret 15. februar 2007 av AMDBunny Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Takk for tilbakemeldingen Big Mac Jeg er litt usikker på den cpu-viften jeg valgte. Er det noen bedre valg? Jeg ønsker en vifte jeg nesten ikke kan høre, samtidig som den kjøler godt og ikke koster flesk Ja, jeg har tenkt å overklokke E4300 litt 7952837[/snapback] den blue orben er helt grei ,, bråker ikke mye på lav hastighet, sover godt om natten med den på i ett syltynt kabinett ,, men på maks hører du den godt,, den er fin til prisen , kjøler ned nb gjør den og Lenke til kommentar
mesha Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 For BF2 og Fra Cry ville dette se helt og holdent stødig ut. GO FOR IT:) 7951450[/snapback] big mac fra hgsd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå