Gunfreak Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg har 50mb hjemmeside fra Chello, som jeg bruker til å laste opp bilder. og i går skulle jeg laste opp 3 bilder, jeg logger meg på uten problemer, og overfører 3 bilder, men bare 2 av bildene kom opp og jeg får en feil melding. denne får jeg nå altid når jeg skal laste opp bilder.. jeg tenkte at kanskje det ikke var mer plass, så jeg skulle slette noen bilder, da får jeg denne meldingen noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvilken FTP klient bruker du? Jeg vil tro du bruker Internet Explore sin funksjon, eller er det bare feilmeldingene som ser sånn ut? Har du prøvd med en skikkelig klient? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 er explorer sin ja, link til noe bedre? har liksom ikke giddet å laste ned et egent ftp program da jeg bare dumper noen få bilder der liksom Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 SmartFTP og FileZilla Dette er vel de jeg liker best Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg for min del bruker leech FTP Client, men de fleste programmene funker like greit. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 får disc quota exeeded med smarftp også, men hvorfor skulle det stoppe meg fra å slette ting Lenke til kommentar
myhken Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Har du prøvd å kontakte Chello for å høre med dem? Kan ofte være lurt å gjøre først. Tydligvis har du fyllt kontoen din, og kanskje de har satt på en form for sperre..., men det skulle jo gå å slette da. Så kontakt dem for å høre hva du skal gjøre. Eller om de kan hjelpe deg med å slette noen av filene. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Nå vet jeg ikke hva Chello sin tjeneste innebærer, men det virker som om du har brukt opp øverføringsgrensen din. Altså at du har overført for mye til og fra. Du får nesten sende en mail til Chello og spørre. De kan hjelpe deg bedre enn det vi kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå