Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente elsker meg? What to do?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, vært på besøk hos noen bekjente, men elers takk trur jeg står over. Gutter som bruker brunkrem er noe jeg vil unngå, yuck.

8064288[/snapback]

Gutter OG jenter... skal det liksom være fint med brunkrem som får deg til å se ut som en gulrot? :dontgetit:

 

Det ser jo bare dumt ut... særlig når alle skal ha nesten hvitt bleka hår på toppen... jeg er jente selv, men har aldri skjønt meg på det greiene der... naturlig sminke er tingen!

 

Og for å svare på den første posten din:

Gutter som klår og flørter og tror de er noe kan dra dit pepper'n gror! :D

Hadde valgt en litt mer moden "data-freak" som du kaller det når som helst.

 

Håper du finner ut av om hun liker deg eller ikke snart da! :thumbup:

Lenke til kommentar
Ok, jeg er en over gjennomsnittlig flink elev på skolen, en normal gutt med kanskje litt ekstra matematikk på hjernen  :ermm:. Gym er jeg ikke dårlig i heller bare for å si det sånn. Klesstilen min er å kle seg sofistikert og modent, musikk som jeg hører på er forskjellig men til spilling blir det Linkin Park og til fritiden er det Muse for tiden :)

 

Men det er så rart, jeg er en data-freak. Men det som er så rart er at jenter liker meg, selv om jeg ikke flørter med dere eller ser på dem som om jeg var forelsket i dere. Er 16 år, pakistaner men helt annerledes enn stereotypen av en pakistaner. Jeg bråker i kke i timene eller noe som helst, mange sier at jeg er det omvendte av den andre pakistaneren i klassen.  Det er ikke at jeg prøver å skryte, men jeg vil bare vite hvorfor? Siden jeg ikke har erfaring med jenter  :blush:

 

På pennalet stod det: (Navn meg) jeg elsker deg av hele mitt hjerte. (Jentas navn). Love u!

 

Hun har en veldig god personlighet, men disse blikkene gjør meg nesten gal  :ph34r:

Jeg er en data-freak som spiller ofte og tilbringer litt tid med skole og diverse. Jeg KAN snakke med jenter, men det jeg ikke kan er å henge meg opp i de eller noe i den grad.

 

Det ble da tagging på pennalet mitt, men nå vet jeg at det ikke var bare noe fleip. Det er real, jeg får blikk rare blikk av jenta. Men det er noe jeg ikke forstår, hvorfor like meg?!? Finnes flere sporty gutter i klassen som klår og flørter med jentene, men jeg holder meg ut av det området ja.

Har fått vite av andre i klassen at den og den jenta synes at du er søt osv..

Men hvorfor i granskauen skal noen like meg, når ikke jeg viser noen som helst tegn til jentene. For meg er det skole først, deretter diverse ting.

Hva er det som er så fint i meg som tiltrekker jentene?  :dontgetit:.

 

"Alle" guttene som flørter med jentene får ikke oppmerksomhet, men jeg bryr meg rett og slett ikke om dere, og uansett så er det jenter som liker meg.

Hva er det som skjer? Ja, jentene er pene og alt det, men hvorfor like meg? Jeg er ikke en tjukk liten fjomp er ganske høy men holder meg delvis stille i klassen (unntatt fag osv).

Har aldri hatt en kjæreste før, og ikke akkurat vant med jenter omkring meg heller.

 

Kan det være at jeg gir dere en viss avstand og respekt?

 

Kan noen svare på om HVORFOR i huleste hun liker meg  :ermm:  :ohmy:

Og hva skal jeg gjøre med hun? Hun er fin ja, men hva skal jeg si til henne?  :hmm:

7948003[/snapback]

 

 

 

Hvorfor i all verden ikke prøve å få ut et forhold? eller er du ikke interessert i det? rart med tanke på at du synes hun er fin osv... jeg ville prøvd å fått noe ut av det, værre å angre senere på at du ikke gjorde noe, enn å angre på at du gjorde det!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Man_*
Javel, prøver men har ikke mot *argh* Hater meg selv og min shy-het

8079106[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet ditt. Bare vær glad og fornøyd med at du er populær og godt likt blandt jentene. Det er sikkert mange som er misunnelige på. Det virker nærmest som du plukker fra øverste hylle hvis du skjønner...

Jeg vil si at du har et luksusproblem og vær stolt av det. Mange har det vondt pga. at de ikke får oppmerksomhet fra jenter. Be a man! :thumbup:

Lenke til kommentar

Er ikke akkurat populær i klassen. Er bare annerledes enn folk flest i klassen, går ikke rundt og tafser på jenter osv...

 

 

 

Hvis folk blir misunnelige er det intet unntak at vennene mine blir "slemme" mot meg? Er jo sikkert noen av de som liker jentene :hrm:

Endret av specnaz91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...