Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente elsker meg? What to do?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, nå er det tirsdag. Det blir bare mer hektisk, en (drittsekk) elev i klassen som forhåpentligvis lider av ADHD så pennalet. Jeg så på ansiktet hans at han hadde sett det, etterpå hører jeg mumling "Olle jackpot ass". Den svinen av en vortesvin forteller hele klassen og jeg vil få sikkert noen sure venner. Det er sikkert noen som liker henne, men jeg vil ikke ødelegge vennskapet mitt med vennene mine eller såre jenta.

 

Får nok bare si, at han er umoden som aldri har sett en jente like en gutt. Hater denne eleven fra 7.klasse da han startet på skolen, nå blir det nok noen sure venner indirekte. Dæven mitt oppi et dilemma, vet ikke hva jeg skal si. Tror jeg begynner å få noen følelser for hu, hun er trossalt annerledes enn de andre jentene. = /

Lenke til kommentar

Var en episode da en jente jeg hadde hørt likte meg (valgte å ignorere det intil videre, siden jeg overhodet ikke hadde noen følelser for henne) begynte å kile meg i nakken en gang i klasserommet da vi så på film. Du kan tro jeg ble litt satt ut, hun var ganske rett på. Det jeg gjorde var å ignorere også dette fullstendig, da tror jeg hun tok et hint. Hørte ikke mer om forelskelsen etter det, nå må det sies at juleferien kom veldig kort etter hele *ta-på* episoden.

 

Kort sagt, ignorerer henne fullstendig hvis du ikke liker henne. I verste fall bli litt slem.

Lenke til kommentar
Tida då kapteinen på fotballaget var kongen er over, i dag er alle avhengig av PC-en og der stiller me sterkt. Det 21. århundre er nerdenes århundre, tida er inne for eit regimeskifte! :w00t:

7953038[/snapback]

Er ganske sant det der, nesten alle jeg kjenner spiller mye data på fritiden og de er LANGT fra nerder og noen av de scorer jo damer lett.

 

Jeg kan inrømme at jeg er litt for mye på pc for tiden, men ser ikke på meg som en tapernerd for det.

Lenke til kommentar

Snakket med henne over MSN, hun bare HVA STOD DET PÅ PENNALET.

WHAT JEG HAR IKKE SKREVET DET.

 

Ble skikkelig hysterisk, vet at hun juger :)

Men men, i begynnelsen sa hun: HAH, du trodde det var meg!

Jeg bare ja, hvem ellers, ditt navn står jo på.

 

Men fader a, skriften er prikklik hennes, og hun blir hysterisk når jeg sier at jeg har en mistanke om det er deg.

Fader, er så nervepirrende å ha en gjøk i klasserommet som skriver dritt og enda mer stress blir det for meg pga skole og denne pennal-saken.

Endret av specnaz91
Lenke til kommentar
Nei, kan ikke være en badboy. Jeg er den jeg er, liker jenter meg skal de like meg for den JEG er, jeg bryr meg ikke om de ikke liker meg. Jeg er den jeg er, jeg later ikke som noen andre :).

 

 

Kan jo være at jentene har gjennomskuet de andre guttene at de "later" som om de er noen andre enn det de selv er innvendig.  :hmm:

 

Kom igjen folkens, hvordan skal jeg være snill mot henne uten å direkte avvise henne? Har egentlig litt lyst til å bli litt kjent med henne, men holde en viss avstand. Kanskje en venn eller noe i den duren, en kjæreste blir for mye styr synes jeg da, skole først!!  :cool:

 

 

Kort sagt, jeg er en som ikke skjuler noe fordi det trenger jeg ikke å gjøre. Jeg er trygg på meg selv, og respekterer jenter, det er derfor jeg holder avstand.  :roll:

7948149[/snapback]

 

 

vel hvis du til de grader er "nørd" så kan du jo bruke msn? de fleste jenter\gutter i alle aldre har msn\hotmail... så du kan jo skrive en bitteliten lapp med ordene"har du hotmail\ msn hilsen(navn)? tror det skulle funke....

Lenke til kommentar

@ boyeminem

 

Snakket med henne over MSN, hun bare HVA STOD DET PÅ PENNALET.

WHAT JEG HAR IKKE SKREVET DET.

 

 

 

 

-------

 

Men hvis du liker henne er det brae å gjøre det osm er mest naturlig for deg. Kansje det skjer noe kansje ikke ...

 

Kan også være at hun nekter for å ha skrevet det fordi hun feiger ut

Lenke til kommentar

Trur at hun feiger ut, der gikk min interesse for henne. Hater mennesker som feiger ut og som ikke tør å være seg selv. Liker ikke sånne personer, sånt sett.

Viips, med et stort smell gikk min interesse for henne. Trodde hu var no annerledes enn brun-krem jentene i klassene, men neida, alle fra samme søla.

 

Faen ta, hun glaner og stirrer fortsatt på meg, selv om jeg har dratt pulten min noen cm fra hennes pult, orker ikke sånne jenter. Får rare blikk av de andre jentene, sikkert pga MSN-pratet, hun har sikkert sagt det til alle.

 

Idioter alle sammen, ikke min feil at deres personlighet ødelegger alt, bryr meg ikke om utseende sånt sett. Må jo være helt grei, men det er innsiden jeg setter vekt på.

 

Tusen takk folkens, dette er en pinlig situasjon, "HELE" klassen vet om det.

Dessuten så har jeg fjernet hilsen (navnet hennes), brukte en kniv og rispet vekk hele teksten. Now im a free man :thumbup:!

 

Alt imot brunkrem jenter!! :yes::yes:

Endret av specnaz91
Lenke til kommentar
Trur at hun feiger ut, der gikk min interesse for henne. Hater mennesker som feiger ut og som ikke tør å være seg selv. Liker ikke sånne personer, sånt sett.

Viips, med et stort smell gikk min interesse for henne. Trodde hu var no annerledes enn brun-krem jentene i klassene, men neida, alle fra samme søla.

 

Faen ta, hun glaner og stirrer fortsatt på meg, selv om jeg har dratt pulten min noen cm fra hennes pult, orker ikke sånne jenter. Får rare blikk av de andre jentene, sikkert pga MSN-pratet, hun har sikkert sagt det til alle.

 

Idioter alle sammen, ikke min feil at deres personlighet ødelegger alt, bryr meg ikke om utseende sånt sett. Må jo være helt grei, men det er innsiden jeg setter vekt på.

 

Tusen takk folkens, dette er en pinlig situasjon, "HELE" klassen vet om det.

Dessuten så har jeg fjernet hilsen (navnet hennes), brukte en kniv og rispet vekk hele teksten. Now im a free man  :thumbup:!

 

Alt imot brunkrem jenter!! :yes:  :yes:

8049257[/snapback]

Trur ikke du bør la din interesse for henne bare fly ut av vinduet bare pga det. Hu ble sikkert redd for at hvis hun sa at det var hu ville du si at du ikke likte henne. Og da ville hun blitt såret å lei seg. så hun sa at det ikke var hun for så slippe å bli såra.

 

Eller så kan det jo faktisk hende at det ikke var hu i det hele tatt.

 

Snakk med henne før du gjør noe, eller lar være å gjøre noe.

Lenke til kommentar
Fikk en venn til å fjerne det som stod på pennalet, så ut til at hun ble lei seg :(. Stakkars jente, føler med henne. Hvordan skal jeg snakke til henne? "Hei, hvordan går det, kan jeg få utveksle et par ord med deg?"

 

Blir ikke det litt teit?

8053780[/snapback]

 

Hun har jo ingen grunn til å bli lei seg hvis det var sant at det ikke var hun som skrev det....

Lenke til kommentar

Ja, sitter nå fast i enda et dilemma. Men er HELT sikker på med de øynene, bevegelsene ALT hun holdt på med, fikk meg til å tro at hun liker meg. Presens og preteritum setning krasj her :p.

 

Men, har sendt henne melding på MSN, en off-line melding om at jeg ikke er sur på noen bla bla. Kanskje jeg overreagerte den dagen og at hun også ble litt hissig, har sendt min varme tilgivelse :).

Lenke til kommentar
Ja, sitter nå fast i enda et dilemma. Men er HELT sikker på med de øynene, bevegelsene ALT hun holdt på med, fikk meg til å tro at hun liker meg. Presens og preteritum setning krasj her :p.

 

Men, har sendt henne melding på MSN, en off-line melding om at jeg ikke er sur på noen bla bla. Kanskje jeg overreagerte den dagen og at hun også ble litt hissig, har sendt min varme tilgivelse :).

8054930[/snapback]

 

Folk kuker alt for mye med slikt, bare spørr henne rett ut. Legg alle kortene på bordet, krev at hun gjør det samme = Case solved.

Lenke til kommentar
*snip*

7948003[/snapback]

 

Las ikke hele, men det kan jo hende at hun foretrekker mørk sjokolade framfor hvit sjokolade ;)

 

Du kan jo ha ganske mange atributter som du selv ikke ser, men som hun legger merke til og liker! Hvis du synes at hun er ei lugum jente så er det vel bare å gi henne en sjans da? Kan ikke bli verre enn at dere ikke passer sammen...

7966166[/snapback]

 

 

hehe:p.. men nå bruker jo "hvite"gutter mer og mer brunkrem:p hva faen er det for no a?

 

men vet ikke helt ass:p kanskje det er bare bærumfolk som bruker det-- ivhertfall det er masse boooyz som bruker brunkrem hvor jeg bor.. altså bærrrrrum "bestevestkant"

7966483[/snapback]

Er det noe som irriterere meg generellt er de hobbysosser fra bærum som tror det er bestevestkant. Det er for pokker ikke engang i Oslo...

 

Foundation på gutter er mest gay, naturlig farge og pigment derimot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...