Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente elsker meg? What to do?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om du er "data-nørd" trenger ikke det å bety at du er en taper ...

Gjelder for alt egentlig. Vær deg selv, altid viktig ...

Du må ikke tro at alle jenter (stryk alle) vil ha guttene etter seg og bli tafset på av bædboysa

Merket dette selv, er vel heller ikke akkurat en "datanerd".. men er en av de som ikke løper rundt og tafser osv.

Men jammen så var det noen der for meg å :)

Tida då kapteinen på fotballaget var kongen er over, i dag er alle avhengig av PC-en og der stiller me sterkt. Det 21. århundre er nerdenes århundre, tida er inne for eit regimeskifte! :w00t:

Viva la Zeph! :w00t:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

motsettinger tiltrekker elns.

Du er gutt, hun er jente ... Det var bascien

Så hvis du lurer på akkurat deg så:

Du er spessiel og det finnes ingen andre som er lik deg.

-

-

-

-

-

(resten kan du få fylle ut med hyggelige ting, fordi du kjenner deg vel litt bedre en meg)

Anyways, poenget er at du ikke skal lure på hvorfor noen liker deg(elns)

hvor lav selvtillit går man rundt med ...

peace out

Lenke til kommentar

Jeg stortrives om jeg får høre at ei jente, eller mora for den saks skyld, liker meg :wee: Jeg stiller ikke spørsmålstegn ved det, men godtar det. Derimot hvem jeg liker tilbake er det vel litt annet med.

Mulig det er sånn for deg også. Føler du deg tiltrukket og greier av denne frøkna, så prat med henne, bli bedre kjent, så får du se hva det leder til. Og for all del, ikke bli sjokkert om hu skulle finne på å prøve seg på no, bare si nei hvis det er noe du ikke er komfortabel med.

Det du sa om "skole først" vil jeg nesten si er litt tåpelig :p Se på din egen situasjon, hvor mye tid skolen tar, hvor mye tid du bruker på annet, og hvor mye dødtid du har, hvor du egentlig kunne vært sammen med ei potensiell dame.

Kjør på gutt, du har finni ei som liker deg, bli kjent med frøkna iallfall :wee:

Lenke til kommentar

Huff, jeg hadd en liknende episode for noen år siden, riktignok var jo det på barneskolen, men liekvel.. Jenta var hodestups forelska i meg og jeg fikk både brev og meldinger, mailer og lapper i timen. Men likte jeg henne? Nei, ikke i det hele tatt. Men jeg var altfor bløt, så jeg klarte ikke å si ordentlig nei, så det bare fortsatte.

...fram til en dag da jeg sa til henne at jeg ikke likte henne, syntes hun var irriterende, frekk og plagsom og at jeg egentlig ikke ville ha noe med henne å gjøre (det var jo sant, men...). Etter det sluttet hun å mase om kjærligheten og slikt, derimot ble hun visst dritsur og satte ut rykter om at jeg var homo. Det ryktet har jeg ennå! Er vel tre-fire år siden.

Så ikke gjør det på den måten, iallfall..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Er vel bare å bli kjent med henne ja, så kanskje du finner ut at hun ikke er så verst likevel, også blir det mere osv.

Tipper at en av grunnene til at hun liker deg er fordi du virker som en grei og flink kar, og du kan jo og hende at jentene synes du er penere enn du tror du er og, og du virker sikkert litt siden du ikke bare bryr deg om å henge etter dem hele tida

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...