Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente elsker meg? What to do?


Anbefalte innlegg

Ok, jeg er en over gjennomsnittlig flink elev på skolen, en normal gutt med kanskje litt ekstra matematikk på hjernen :ermm:. Gym er jeg ikke dårlig i heller bare for å si det sånn. Klesstilen min er å kle seg sofistikert og modent, musikk som jeg hører på er forskjellig men til spilling blir det Linkin Park og til fritiden er det Muse for tiden :)

 

Men det er så rart, jeg er en data-freak. Men det som er så rart er at jenter liker meg, selv om jeg ikke flørter med dere eller ser på dem som om jeg var forelsket i dere. Er 16 år, pakistaner men helt annerledes enn stereotypen av en pakistaner. Jeg bråker i kke i timene eller noe som helst, mange sier at jeg er det omvendte av den andre pakistaneren i klassen. Det er ikke at jeg prøver å skryte, men jeg vil bare vite hvorfor? Siden jeg ikke har erfaring med jenter :blush:

 

På pennalet stod det: (Navn meg) jeg elsker deg av hele mitt hjerte. (Jentas navn). Love u!

 

Hun har en veldig god personlighet, men disse blikkene gjør meg nesten gal :ph34r:

Jeg er en data-freak som spiller ofte og tilbringer litt tid med skole og diverse. Jeg KAN snakke med jenter, men det jeg ikke kan er å henge meg opp i de eller noe i den grad.

 

Det ble da tagging på pennalet mitt, men nå vet jeg at det ikke var bare noe fleip. Det er real, jeg får blikk rare blikk av jenta. Men det er noe jeg ikke forstår, hvorfor like meg?!? Finnes flere sporty gutter i klassen som klår og flørter med jentene, men jeg holder meg ut av det området ja.

Har fått vite av andre i klassen at den og den jenta synes at du er søt osv..

Men hvorfor i granskauen skal noen like meg, når ikke jeg viser noen som helst tegn til jentene. For meg er det skole først, deretter diverse ting.

Hva er det som er så fint i meg som tiltrekker jentene? :dontgetit:.

 

"Alle" guttene som flørter med jentene får ikke oppmerksomhet, men jeg bryr meg rett og slett ikke om dere, og uansett så er det jenter som liker meg.

Hva er det som skjer? Ja, jentene er pene og alt det, men hvorfor like meg? Jeg er ikke en tjukk liten fjomp er ganske høy men holder meg delvis stille i klassen (unntatt fag osv).

Har aldri hatt en kjæreste før, og ikke akkurat vant med jenter omkring meg heller.

 

Kan det være at jeg gir dere en viss avstand og respekt?

 

Kan noen svare på om HVORFOR i huleste hun liker meg :ermm::ohmy:

Og hva skal jeg gjøre med hun? Hun er fin ja, men hva skal jeg si til henne? :hmm:

Endret av specnaz91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, kan ikke være en badboy. Jeg er den jeg er, liker jenter meg skal de like meg for den JEG er, jeg bryr meg ikke om de ikke liker meg. Jeg er den jeg er, jeg later ikke som noen andre :).

 

 

Kan jo være at jentene har gjennomskuet de andre guttene at de "later" som om de er noen andre enn det de selv er innvendig. :hmm:

 

Kom igjen folkens, hvordan skal jeg være snill mot henne uten å direkte avvise henne? Har egentlig litt lyst til å bli litt kjent med henne, men holde en viss avstand. Kanskje en venn eller noe i den duren, en kjæreste blir for mye styr synes jeg da, skole først!! :cool:

 

 

Kort sagt, jeg er en som ikke skjuler noe fordi det trenger jeg ikke å gjøre. Jeg er trygg på meg selv, og respekterer jenter, det er derfor jeg holder avstand. :roll:

Endret av specnaz91
Lenke til kommentar

Det er vel akkurat det at du ikke viser noen særlig interesse som tenner enkelte av jentene ;) Ikke lett å komme noen vei med den jenta der, for når du begynner å vise interesse vil hun lett falle av kroken. Gi det et forsøk, den kan ikke gå værre enn at hun mister interessen for deg! I beste fall våkner du med ei naken jente oppå deg en liten stund frem i tid.

Lenke til kommentar

Jenter liker ikke alltid de gutta som er eplekjekk som tafser de på rompen hele dagen :p Jeg personlig faller mest for de guttene som er seg selv, som har "sunne" interesser som data og som man kan ha en samtale med. Hvis du liker henne så kan jo du ta en prat med henne, det kan godt hende du får klarere svar da enn når du spør oss her inne :tease:

Lenke til kommentar
Jenter liker ikke alltid de gutta som er eplekjekk som tafser de på rompen hele dagen :p Jeg personlig faller mest for de guttene som er seg selv, som har "sunne" interesser som data og som man kan ha en samtale med.

7953231[/snapback]

 

Lyst å bli med på date, eller :innocent: ?

 

On topic:

Jeg syns du burde prøve å bli kjent med henne. Ingenting farlig i å ha venninner, egentlig så er det bare sunt. Slik jeg oppfatter det virker hun som en real og ordentlig person, som tar deg for hvem du er. Kanskje virker du litt ... "eksotisk" også (NO offence her altså, håper du skjønner hva jeg mener) for henne, og at gjør henne tiltrukket av deg.

Lenke til kommentar

Løper ikke akkurat rundt i banana`s klær hehe. Takk for svarene, skal nok komme i kontakt med hun :).

Å overse/ignorere er noe jeg ikke er god til og ikke har hjerte til det heller, skal ta kontakt. :)

 

Får prøve det beste ut av dette, uansett hun sitter ved meg i klassen (for en tilfeldighet :) )

Endret av specnaz91
Lenke til kommentar
*snip*

7948003[/snapback]

 

Las ikke hele, men det kan jo hende at hun foretrekker mørk sjokolade framfor hvit sjokolade ;)

 

Du kan jo ha ganske mange atributter som du selv ikke ser, men som hun legger merke til og liker! Hvis du synes at hun er ei lugum jente så er det vel bare å gi henne en sjans da? Kan ikke bli verre enn at dere ikke passer sammen...

Lenke til kommentar
*snip*

7948003[/snapback]

 

Las ikke hele, men det kan jo hende at hun foretrekker mørk sjokolade framfor hvit sjokolade ;)

 

Du kan jo ha ganske mange atributter som du selv ikke ser, men som hun legger merke til og liker! Hvis du synes at hun er ei lugum jente så er det vel bare å gi henne en sjans da? Kan ikke bli verre enn at dere ikke passer sammen...

7966166[/snapback]

 

 

hehe:p.. men nå bruker jo "hvite"gutter mer og mer brunkrem:p hva faen er det for no a?

 

men vet ikke helt ass:p kanskje det er bare bærumfolk som bruker det-- ivhertfall det er masse boooyz som bruker brunkrem hvor jeg bor.. altså bærrrrrum "bestevestkant"

Lenke til kommentar
Ja det er helt sant, spammet med brunkrem over hele trynet, er faktisk mange i klassen som bruker det >

 

Er vel ganske lyse brun selv, men det er mange gutter som liker henne, men av en eller annen grunn saa liker ikke hun dem... :dontgetit:

7968889[/snapback]

 

 

Det er vell sikkert. personligheten din som skiller deg fra de andre gutta hu har møtt.. eller holdningene dine.. hvordan du oppfører deg.. f.eks avslappans eller ikke så jævla frampå... er det bare hun som liker deg? eller er det mange fler?.. hvis det er maaange så er det vell utseeende det går ut på..

 

 

hvis du ikke liker henne, eller ikke har tid til henne fordi du synes skolen kommer først så sier du som det er.. at du ikke har noe tid til noe forhold.. men at det kan kanskje blir no i fremtiden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...