Ola-Kåræ Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Har sett flere steder på nettet at det finnes en Safari 2.0.4 versjon. Jeg har versjon 2.0.3. Hvis det har kommet en ny versjon av Safari hvorfor har ikke denne dukket opp under programvareoppdatering hos meg da? Har lastet ned den nyeste versjonen av Saft, men den kan jeg ikke bruke fordi den trenger Safari 2.0.4. Noen som har en løsing på dette problemet, eventuelt noen tips om hvor jeg kan få tak i den nyeste versjonen av Safari? Jeg har en Intel MacBook med Mac OS X 10.4.8. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Kommer den ikke opp under programoppdateringer, så kommer den ikke under programoppdateringer. Hvis du vil ha den så ta en tiit på http://www.macupdate.com Jeg tok nettop å å søkte etter programmer på programop. Den fant heller ikke Safari 2.0.4, men jeg klarer meg fint med den jeg har. -MathiasF Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 På min iBook har jeg Safari 2.0.4. Den må ha kommet inn med en vanlig update, for jeg har ikke gjort noe spesielt... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Har 2.0.4 på min maskin også. Kan ikke huske når den dukket opp her. Saft funker ihvertfall fortreffelig, som vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå