Robert. Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Var helt Pokemon når jeg var mindre var vell i kiosken mange ganger i uken og kjøpte Pokemon til 30 til 40kr. Hele tiden. Lenke til kommentar
eternalnico Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Likte det veldig godt før.. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg er helfrelst Pokemon fan, men liker ikke de etter gold/silver-serien! Jeg har mista det blå spillet mitt og vil gjerne ha et nytt rødt/blått(gult)! Vet noen hvor jeg får tak i det eller om jeg får tak i det? Outland? Veit det fins på ebay og sånt, men ekke så flink med sånt. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg er helfrelst Pokemon fan, men liker ikke de etter gold/silver-serien! Jeg har mista det blå spillet mitt og vil gjerne ha et nytt rødt/blått(gult)! Vet noen hvor jeg får tak i det eller om jeg får tak i det? Outland? Veit det fins på ebay og sånt, men ekke så flink med sånt. Eg har blått, gult, rødt, sølv, krystall og gull. Bruker de aldri så du kan vel kanskje kjøpe de. Ta kontakt på pm. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg er helfrelst Pokemon fan, men liker ikke de etter gold/silver-serien! Jeg har mista det blå spillet mitt og vil gjerne ha et nytt rødt/blått(gult)! Vet noen hvor jeg får tak i det eller om jeg får tak i det? Outland? Veit det fins på ebay og sånt, men ekke så flink med sånt. Eg har blått, gult, rødt, sølv, krystall og gull. Bruker de aldri så du kan vel kanskje kjøpe de. Ta kontakt på pm. pm? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 PM= Personal Message, altså melding. Trykk på navnet til kontakten og du ser "Send melding" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå